Als je ziet dat in de comic's Storm een hele tijd een hanenkam heeft gehad, vind ik dit nog wel meevallen.
Ik ben wel tevreden met Beast. Toen ik voor het eerst hoorde dat beast in X-men III kwam, was ik bang dat hij er ten eerste niet uit zou zien en ten tweede dat de acteerprestaties van Kelsey Grammer (a.k.a. Frasier) niet echt helemaal geschikt zijn voor Beast. Maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb, lijkt het allemaal wel goed te zitten.
Het enige minpunt die ik uit de trailer heb kunnen halen is Juggernaut. Ik was verschrikkenlijk enthousiast toen ik hoorde dat hij erin kwam, maar nu ik hem zo in die trailer bekijk, is er nog maar weinig van het enthousiasme over. Ik vind hem er persoonlijk totaal niet uitzien. Ik zeg ook niet dat ze bij het maken van de film constant de comic en cartoon erbij moeten houden, maar dit ziet er gewoon echt verkeerd uit. Hij is misschien wel behoorlijk gespierd en breed, maar waarom is hij zo klein? En dat pak ziet er ook echt belachelijk uit (met name die helm).
Kortom; Beast = top & Juggernaut = helaas wat minder.
Laatst bewerkt: 7 dec 2005