1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vanaf 25 mei 2006 in de NL bioscopen.
    X-Men 3. Met o.a. Vinnie Jones als Juggernaut, Ben Foster als Warren Worthington/Angel en Kelsey Grammer als Hank McCoy/Beast
    Hier de teaser trailer te vinden.
    http://www.apple.com/trailers/fox/x3/

Kelsey Grammer as Beast:
    Two pictures of Ben Foster as Angel:
    Hugh Jackman as Wolverine:
    Halle Berry with her new hairstyle for the third film:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    X-Men I & II waren erg vermakelijk.

Kom maar op met deeltje III. :)

3. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    AAAH! ik smacht naar een nieuw deel van X-men.. 1 en 2 waren echt cool gewoon. Maar wat heeft Halle Berry/Storm gedaan met haar haar?!?!?!

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je natuurlijk ook wel een plaatje posten van Rebecca Romijn als Mystique (vind ik de leukste), of zit zij niet meer in deel 3?

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede trailer gaat denk ik weer een goede film worden.

6. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de trailer nog kijken, maar ik hoop dat ze beast wel goed neerzetten. Niet dat hij als wild beest ofzo wordt afgebeeld, maar als het genie dat ie is. En hij moet ook wat moves kunnen, hij moet niet een slappe weterschapper worden want beast weet van wanten:cool:

EDIT: Trailer ziet er goed uit, flinke acties. Nu alleen hopen dat wolverine niet als een noob vecht zoals in de vorige delen

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet dat in de comic's Storm een hele tijd een hanenkam heeft gehad, vind ik dit nog wel meevallen.

Ik ben wel tevreden met Beast. Toen ik voor het eerst hoorde dat beast in X-men III kwam, was ik bang dat hij er ten eerste niet uit zou zien en ten tweede dat de acteerprestaties van Kelsey Grammer (a.k.a. Frasier) niet echt helemaal geschikt zijn voor Beast. Maar wat ik tot nu toe ervan gezien heb, lijkt het allemaal wel goed te zitten.

Het enige minpunt die ik uit de trailer heb kunnen halen is Juggernaut. Ik was verschrikkenlijk enthousiast toen ik hoorde dat hij erin kwam, maar nu ik hem zo in die trailer bekijk, is er nog maar weinig van het enthousiasme over. Ik vind hem er persoonlijk totaal niet uitzien. Ik zeg ook niet dat ze bij het maken van de film constant de comic en cartoon erbij moeten houden, maar dit ziet er gewoon echt verkeerd uit. Hij is misschien wel behoorlijk gespierd en breed, maar waarom is hij zo klein? En dat pak ziet er ook echt belachelijk uit (met name die helm).

Kortom; Beast = top & Juggernaut = helaas wat minder.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jippee, ik ben helemaal in de ban van deze film (vond de comics vroeger nix). Ik ben een DC fan ... maar van films maken kunnen ze veel leren ... Alleen Batman Begins is goed ( Batman en Batman Returns ook).

Hopelijk word Superman Returns ook goed ... anders wacht ik weer op de volgende Batman

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals ik het zie, hadden ze daadwerkelijk een reus moeten casten als Juggernaut. Iemand als The Rock misschien, al kan die jammer genoeg weer niet acteren...

De speciale krachten verkregen door het pak, zijn de reden waarom de Juggernaut zo groot & gespierd is. In de comics/tekenfilms is de man in het pak juist een persoon van normaal postuur.

Ik vind het een vreemde combo, Juggernaut & Jones.
    Maarja, we wachten af, wie weet word het wel wat. :)

10. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOw ja inderdaad, heb de trailer nog een keer bekeken en het is een nogal klein dun mannetje, in tegenstelling tot de juggernaut uit de strips die gewoon een grote massa spieren was:p En vindt je hem breed? Magneto is bijna breder, zelfs toad lol.

Oh en graveheart, goed plaatje ter illustratie !

11. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jamer dat gambit en morpf niet mee spelen in de film dat zijn toch wel mijn favorieten.

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan alleen de trailer niet bekijken ondanks dat ik de nieuwste quicktime heb. :mad: Wat ik me dus afvroeg, gaan ze nou verder met de phoenix saga? :)

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gambit was ook 1 van mijn favo's.
    In deel 1 zie je z'n naam en dergelijke wel voorbij komen in een aantal files.
    Remy LeBeau. Ook zag je in deel 1 namen als Hank McCoy (The Beast) voorbij komen.

Dus wie weet wat er nog komt.

Ideetje voor een deel 4, X-Men vs Apocalypse?
    Eventueel Cable uit de toekomst erbij.

14. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oe ja, maar dan wel met een betere juggernaut :9 Maar wie zou apocolypse moeten spelen dan? Ron Perlman mss (bekend van o.a. hellboy)

@M_Master
    Ik weet het niet zeker, maar jean is zeker wel stukken sterker geworden. Op een gegeven moment loopt zo ook richting een metal deur en blijft doorlopen. Deur wordt weggeblazen _0/

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat kan 2 dingen zijn...
    • Haar krachten zijn sterker geworden
    • Het zijn de krachten van The Phoenix

Maarja, we zien het volgend jaar wel. :)
    (Tenzij ik uiteraard ergens een xvid ofzo kan downen van deze film...)

16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet bishop niet! _O_

Je zag in de trailer ook dat er iets met cyclops aan de hand is (en dat wolverine dan die bril van cyclops pakt). Iemand een idee?

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    omg, ik besef me net...

[​IMG] = [​IMG]
    Beast = Dr. Crane. :eek:

18. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het leek erop alsof cyclops bril een beetje met de wind mee ging. Dus mss heeft cyclops handjeklap gedaan met juggernaut, en we weten allemaal dat juggernaut iets harder klapt. Of cyclops had de volle kracht van zijn straal nodig om iets op te blazen.

Over bishop. Bishop is de man, punt. Maar cable en bishop in 1 film, dat gaat een beetje fout. Krijg je zoveel tijdreizen enzo, dat gaat van de actie af. Maar een van die 2 kan natuurlijk wel. Maar wie moet hun dan spelen? Xzibit voor bishop?

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *Castfoto gevonden heeft:

:+

Aber serieus, vond 1 & 2 zeer vermakelijk en ga deze ook zeker weer zien. :)

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet breed genoeg. Wederom zou mijn keuze op The Rock vallen.
    Alleen moet ie dan wel vlechtjes laten zetten. :cool:

Deel Deze Pagina