bedankt f4TaLNL voor de geweldige demo! Ik ben er over uit, ik morgen meteen naar de mediamarkt en haal deze game in huis. Alleen jammer dat ze hier geen codes uitdelen voor de Weapon X Arena. Weet iemand of dit later beschikbaar wordt als (gratis) DLC?
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik die turrets (automatische vuurwapens) voorbij kom in het labaratorium? Eerste set kom ik nog wel voorbij, maar de tweede is in één keer veel pitteger. Game is trouwens super. Lekker hersenloos mensen hakken. Jammer dat ik nog niet altijd weet wat ik doe, maar dat komt t.z.t. wel. *)
Door achter die schilden te schuilen? Die kun je vaak verplaatsen en dan is het even wachten tot ze bewegen en dan erachter in cover blijven. Bij 1tje waar je bij een cell oid staat, moet je na het 1ste schild gelijk naar links, dan kun je linksom naar de turrot voor je. Dan kun je de cell weer halen en bij de deur verderop plaatsen. Edit: Na 3 playthroughs eindelijk alle dogtags gevonden. Hard mode wacht ik nu wel even mee.
Ben nu iets verder in het spel. Tot nu toe nog aardig vet, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen dit eentonig gaan vinden. Edit: Hoe ver ben ik met het verhaal als ik nu in het sneeuw-lvl ben?
Nice! Dan ga ik nog een hoop bloederige momenten tegemoet. :b: Ik dacht dat ik 'em al bijna uit had gespeeld, dus wilde ruilen. Maar goed, nu ik dit weet - lekker verder spelen.
Er is een schild die je kunt verplaatsen. Als je hem naar je toe hebt gehaald kruip je er achter en als het schild weer naar voren gaat beweeg je gewoon mee. Ik begon pas halverwege de game met counters e.d. Eigenlijk is dat zonde, want countermoves zien er ook erg tof uit, dus ik zou daar ook soweiso mee beginnen. Ik dacht eerst boeiend, gewoon maaien, wolverine herstelt toch wel Maar toch zonde, want er zitten mooie finishes in de game. Ik speel trouwens nu met het X-Force pak
Countermoves gebruikte ik in het begin ook niet, later steeds meer, maar daar lonen sommige enemies zich ook naar. Als je die met x aan het hakken ben, komt er 1 a 2 x wel een countermove moment, dat het beeld vertraagd, je moet blokken en dan kunt counteren (met 1x zijn ze nog niet dood). Quick kills zijn ook wel leuk, of lunge + y / lunge + b. Die special moves met RT + A of RT + Y gebruikte ik amper, meer de clawspin en beserker. Tip, bij start > statistics zie je aantallen van bepaalde kills / items. Bij sommigen krijg je na 1 of 10 of de helft al een achievement.
Hebben jullie ook wel eens last van framerate problemen? Bij mij af en toe in filmpjes. Weet niet of het ligt aan mijn Xbox (hij staand momenteel verticaal) of aan de game...
Heeft iedereen. Zo af en toe kakt de framerate even in. Heel af en toe kom je ook nog wel eens een andere bug voor. Een blok die in de lucht blijft zweven, of een open deur in gaan (die dicht hoort te zijn), waardoor je in het diepe valt.
Bij filmpjes heb ik regelmatig dat ie een seconde blijft hangen... Game duurt wel lekker lang. Vanmiddag een paar uurtjes gespeeld en krijg er geen genoeg van! Dit is zeker een vooruitgang wat filmgames betreft.
Haha , vette game man Serieus. Heb net de Demo gedaan. Moet zeggen dat de demo wel wat aan de korte kant was maar was zekers tof 1 Min punt, het ziet er niet al te mooi uit.
Meeste mensen praten wel positief over de graphics, maar oogverblindend? Nee, dat niet. Graphics hadden misschien nog een beetje hier en daar getweaked kunnen worden. Het valt mij met name op dat cutscenes soms erg wazig zijn. Zal niet liggen aan mijn televisie...
Ik ben nu bij die military complex na die ijzige vlakten, en ben nu op een deel waar je met een ladder naar boven klimt, met een touw naar de overkant gaat, dan met een touw weer naar de andere kant en dan staat er zo'n toren die je omver kan slashen. Die maakt dan een soort brug naar een kamertje waar een gast met een rocket launcher staat, en daar ligt een powercell. Ik heb die powercell opgepakt, maar wat moet ik in godsnaam nu doen? Edit: Hebbes. Was geen powercell, was een C4 bom. Moest hem op die truck planten. Nice.