Net uitgespeeld en best mee vermaakt. Soms kleine slordigheidjes of gvd momentjes, maar over het algemeen erg vermakelijk.
Ik heb de code gekregen voor de Weapon X Arena en het bestand is maar 108 KB, dus het is gewoon al in het spel alleen unlock je het nu. Ik weet niet of het lukt om het te downloaden, maar hier is de link van de content uit mijn aankoopgeschiedenis en de code die misschien nog een keer gebruikt kan worden http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/0ccf0001-0000-4000-8000-000041560816?cid=SLink P2H2R-WD2BY-CYQK6-BMMBM-WDGDT
Demo komt 16 Mei op de Europese MP: Ik zal de demo even downloaden via de Amerikaanse MP en dan even rippen van de harde schijf zodat jullie het op een CD/DVD kunnen branden
kan jij mij helpen dan helpen ik zit in een level dat je weer trug bent in de jungle (level 5 geloof ik) dan heb je een stuk dat je moet vechten in een gedeelte waar aan allebei de kanten 2 poorten heb die open gaan als je op de schakkelaar een trekt blok gevond poort gaat open maar dan kom ik niet veder hopelijk heb ik het redelijk beschreven.
Ja daar dacht ik ook al aan maar dat is volgens mij alleen voor het online gamen, Ik maak nu een nieuwe account en dan hopen dat ik nog een maand tegoed heb op mijn Xbox 360
Euhm, bij replay mission kun je als het goed is zien waar je zit. Denk dat ik het wel weten. Volgens mij moet je eerst zo een blok op die ene steen zien te zetten. Zorg er wel voor dat je hem eerst onder die vuurkorf houdt, zodat het vuur doorloopt en een stuk omlaag zakt. Dan duw je het blok op zo een plaat en dan gaat het hek open en kun je verder. Bezig met 2de playthrough, maar 1 rukachievement wil maar niet lukken. Een secret achievement. Spoiler Destroy everything in the supermarket with the blob oid. Heb tot 2x toe alles kapot gemaakt, maar hij unlockt maar niet. Schijnen meer mensen problemen mee te hebben.