X03 verwachtingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 12 sep 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kewl! emile jij ging toch naar X03 of ging er iemand anders heen?

2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ohh, een virtua fighter voor xbox zou wel vet zijn, maar dat zal er wel niet in zitten

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gaat Mirik dit jaar naar de X03 dan?waar is het dit jaar en hoeveel kost een kaartje?

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nope, jammer genoeg niet, zou wel willen :+ 8) *)

ik weet niet of mirik gaat maar het is in Nice, kaartje? weet nog geen eens hoe je er aan kan komen (alleen met die ghost recon wedstrijd)

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dat was to op IGN ofzo. Ze zeiden dat je live via een soort van prepaid kaarten kan kopen. Eenmalig aanmelden. Je krijgt een 'Xbox Live ID' kaart mee waar je bij de winkel kunt legitimeren en dan kun je op Live. EEn soort 'Live tegoed' dus. Maar dan niet in geld maar in tijd...
    Zou vet zijn, en live zou een enorme boost krijgen denk ik want die cc is toch wel een obstakel voor veel mensen.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De bazin gaat naar alle leuke activiteiten :cool:

7. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nieuwe HALO 2 media,ofwel is die bungie gast [SketchFactor] erg sadistisch.

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijgen we zeker Perfect Dark te zien > demo.
    Verder zal Fable playable zijn.
    Ik heb het er al eens over gehad en ik vermoed dat microsoft een gerestylde Xbox gaat aankondigen. Zeker kijkende naar de het gedrag van de markt op dit moment: satin silver ps2, diverse kleuren gamecubes. Dit zijn danwel alleen andere kleuren, ik denk dat microsoft bij een andere kleur console ook meteen het grootste kritiekpunt van hun console aanpakt en dat is toch de vorm.

Verder hoop ik op een nauwere samenwerking met Sega (aangezien ze zulke geweldige games maken met van die heerlijk eenvoudige characters > bv super monkey ball), en als ze ook nog eens Square-Enix zover kunnen krijgen om een prequel te maken van FF7 dan ben ik uberhappy. FF7 was namelijk een superdeluxe game in my opinion.

Ach als ik toch bezig ben doe dan ook maar meteen een handheld console van microsoft, met een wifi aansluiting aub. En als eerste games een vernieuwde sensible soccer wel 2d geen 3d(ja ik ben al een oudere gamer..).

Blizzard mag van mij ook nog wel iets moois aankondigen, World of Warcraft maybe. Halo 2 zal ook wel super worden. Verder zou het mooi zijn als er live tournaments bv van Halo2, tv uitzendingen zouden komen of nog beter dat men via het live dashboard kon inloggen en als viewer de beste spelers ter wereld in hun game mocht aanschouwen. Een soort super arena. Dat is beter dan de crap die RTL4 je iedere avond voorzet.

Nou ik wacht in ieder geval met spanning af wat de komende dagen gaan brengen. Ik ga nu koken zodat mijn vriendin en ik wat te eten hebben zometeen :D.

De groeten! *)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je zou best gelijk kunnen krijgen Toyota ;)

10. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    in een andere x03 thread (staat hierboven) staat er een link naar een frans bericht dat PES3 naar de xbox komt. ja je leest het goed, pro evolution soccer 3. daarbij kwam nog een gerucht: pes3 zou ook nog eens online gaan via live en bij het xsn sports netwerk komen. allemaal zeer smakelijke geruchten... :9

hopelijk krijgen we al een kleine teaser te zien van splinter cell pandora (nog wat) en nog wat lekkers van ubi soft (ghost recon echt vervolg dus nr 2 :confused: )

het zou allemaal mooi zijn

mijn persoonlijke wens voor de x03 is dat ze ea hebben overgehaald xbox live te ondersteunen (nfs underground) maar dat zal waarschijnlijk niet lukken

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik gok dat het meeste nieuws komt van Halo 2...

die game word al zolang gehyped..en hijs bijna uit (eind van het jaar toch?) dus daar zal wel het meeste nieuws van komen

een ik hoop meer duidelijkheid over de scratchkaarten voor Xbox Live :D

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    hij schijnt multiplayer te zien zijn

13. lukasman

lukasman Guest

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit niet te wachten op nog meer dingen van Halo2, laat ze nou maar gewoon aan de game werken :{

Nee, geef mij maar gewoon wat nieuws over Ninja Gaiden, tot nu toe ziet het er cool uit, maar waardoor is deze game zo speciaal? Wat zijn de pro's en con's gezien bijv Prince of Persia..

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht een hoop gebakken lucht en aankondigingen van een hoop games die eindeloos uitgesteld gaan worden. 8)

16. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op een site dat mischien PES 3 met live functie uitkomt .
    Weet iemand iets meer ofzo ?

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou had er toch wel wat meer van verwacht.

Ik ben nooit zo fan van screens van een game waarvan ik al 150 screens heb gezien en zie liever een nieuwe trailer.

Op Rallisport challenge 2 en pandora tomorrow heb ik geen trailer gezien :mad:

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Heel erg matig.

Niks nieuws onder de zon.

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, het viel mij ook tegen. Zelfs Mirik die op locatie was, was niet erg onder de indruk. Het heeft me alleen maar vermoeid dus ik ga deze nacht maar eens wel vroeg naar bed... :cool:

(Anders vinden mensen me morgen wéér chagerijning... :+ )

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Al weer wat nieuws over de beste footie ever , PES 3 ??

Deel Deze Pagina