X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Kun je dat ook uitzetten dan anderen dat kunnen zien? Wanneer je nog gespeeld hebt bedoel ik. Want anders kunnen mensen je "checken" als je bijvoorbeeld tegen iemand zegt "nee ik kan niet, ik moet werken". En dan gaat die het zo nakijken of het wel echt zo is :{ 8)

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dan lieg je gewoon niet...

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is veel eerder verteld..dit kun je gewoon uitzetten.

Is wel leuk dat je dat allemaal kan maar je hebt gelijk geen privacy meer als je aan het xbox-en bent!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gelukkig kan je dat uit zetten ;) ... Maar de xbox 360 is echt de perfecte game console ... Ik heb mij goed vermaakt :D

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    De controller, heeft die meer een ps2 gevoel, want dat is echt kut. Of voelt het nu echt anders (lees: beter)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de controller heeft een xbox 360 gevoel ... mee het gevoel van de controller s maar dan beter vast te pakken :)

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik vind de controller er echt goed uitzien.. compact en de knoppen zitten op de goede plekken.. het is echt belangrijk dat die goed is want als die al klote voelt speelt het gewoon niet lekker:) de controller s vind ik al lekker maar het kan natuurlijk nog beter en dat is er nu dus ook..

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Oude maat van me (Die gast op 2vandaag) was ook op de x05, net even met em gepraat. Hij vond de 360 erg traag, dus veel laadtijden. Vonden jullie, de mensen die op de x05 games hebben gespeeld, pgr etc dat ook?

En de grafics van doa vond ie nou niet spectaculair beter dan doa op de xbox, viel em wat tegen voor een next gen console game.

Kong Kong mocht ie ook nog even spelen, mocht eigenlijk niet maar omdat ij bij de pers hoorde mocht ie even spelen en dat vond ie dan wel weer een super spel.

Wat vonden jullie ervan?

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Die laadtijden zouden een tegenvaller zijn.....
    Want als het goed is, krijg je nu minder lange laadtijden op de Xbox 360.:)
    Met die graphics heeft hij het over één spel, als ik filmpjes van GRAW of Oblivion, kan ik niets anders zeggen dat het erg PRACHTIG uit ziet*)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vond de laadtijden erg mee vallen ... eigenlijk vond ik alles erg smooth gaan .. King Kong heb ik ook gewoon gespeeld hoor ... er waren heel veel games speelbaar ...lees mijn verslag maar :)

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zie nu pas dat in je handteking staan...
    Gelijk gaan lezen natuurlijk*) , en zeer cool geschreven!!
    Alleen één vraag :p
    Ben je nu gewoon naar binnen gewandeld door wat te acteren?! Althans, zo begrijp ik het:9

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik kon binnen komen via via... had gewoon geluk ... ben nog steeds erg blij dat ik alles kon bekijken :9

13. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ik wil even terugkomen op xbox live (voor de 360 dan) kan je nou je gamertag ook veranderen of is het gewoon eenmalig ??? dus als je er een hebt verzonnen dat je hem dan na een tijdje ook kan veranderen

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, want dat was eerst het verhaal.
    Dat je je Gamertag constant of althans, kon veranderen!!!
    Is dit nu waar?
    Of is dit eenmalig ofzo?:)

Of is er nog helemaal geen duidelijkheid over?

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je GT altijd wanneer je wilt veranderen, wat ik wel chill vindt is dat je nu verschillende statusen kan maken in live, du sje bent bezet, afwezig of lunchpauze. Soort msn gedoe, echt super is dat. _O_ Xbox 360 live, gaat 100x beter worden dan op de pc online gamen _O_

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan .. het werkt het zelfde als met msn

17. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan..........das echt relaxed!!

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dus ff voor de duidelijkheid:
    Je kan zelfs je GAMERTAG NAAM veranderen?
    EN...
    Je hebt zelfs Statussen?:eek:
    Van afwezig, tot lunchpauze?!:eek:
    WoW, Xbox Live op de 360 wordt voor mij steeds boeiender. En ik dacht dat het al niet beter kon!! :D

Alleen ben ik het niet helemaal eens met het verhaal, dat je je GamerTag altijd kunt veranderen. Wordt lastig, als iedereen in je friendlist CONSTANT verandert van Gamertag....

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja.. dat valt wel mee.. denk dat je een standaard gamertag houdt en dan kan veranderen zoals je in unreal ook weleens gezien hebt.
    Dus je naam is like ABC en je gamertag (die iede3reen ziet) is altijd anders.
    Of jehebt gewoon een ID like 2952952022542 en die kan je dan steeds veranderen..

=-> Test Drive komt pas in like maart 2006

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    nee te ver voor me , en welke Duitser of Fransman weet Groningen ....Groningen is niet bekend , Zuid Nl is bekender (Drugs Tourisme :)

Deel Deze Pagina