1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het X0 event word volgend jaar of het jaar daarna niet in Nederland gehouden .. gewoon weer ergens anders in europa ... Misschien engeland of duitsland

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Fardo (of iemand anders die het weet),
    Misschien heb ik erover heen gelezen de laatste dagen maar is er nu al iets bekend over de backwards combatible mogelijkheden?
    Welke games wel en niet?

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    komt binnen nu en 2 weken meer info over...

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

Mucha gracia

5. FabianNL

FabianNL Guest

komt er dan toevallig ook eindelijk eens écht concrete info hoe het zit met het afspelen van (HD) films? Want dat is best wel heel belangrijk voor mij maar elke keer verandert het nieuws daarover... :'-(

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    s er toch al gegeven ... DVD's via je DVD speler

Video's van je pc (kan alleen met behulp van windows xp mediacenter editie of met windows vista)

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    zit bij de xbox 360 een trial van 2 maanden ofzo?
    want mijn account loopt 5 december af
    en tjah dan heb ik tog weer 2 maanden extra om te sparen voor jaar abbonement

8. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatst wat ik heb gehoord kan je op xbox.com zien welke games compatible worden hoe verder de tijd gaat hoe meer spellen kunnen worden gespeeld. ze maken dan een soort van emulater voor die game waardoor hij draait op de 360. dit gaat net zo lang door tot dat niemand er meer intresse in heeft.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt nu ook geloof ik trail kaarten opsparen. No problem is het motto. Krijg je voor je verjaardag een nieuwe kaart hop weer 5 maanden erbij. Krijg je van je buurjongen ook 5 maanden maar had je al 12 maanden dan zit je dus 22 maanden onder de pannen.

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap niet helemaal wat je bedoelt errox.
    trial kaarten opsparen? je bedoelt dat die ook in kan voeren om je account te verlengen? en ik wil weten of er een trial bij zit
    zodat ik zowieso nog ff kan spelen zonder dat ik moet betalen

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de premium zit volgens mij 1 maand Xbox Live Gold ... en ja dit zijn scratch kaarten ... dus kan je toevoegen aan je account ... Ik weet niet of je straks nog trial kaarten bij games gaat krijgen ... dit moeten we afwachten ... dus dat opsparen gaat niet echt lukken

12. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Maar als je nog geen Xbox Live! hebt, dan kun je met dat premium pakket dus 1 maand volle gas testen met Live? En erna gewoon opwaarderen? Dus alle inloggegevens enzo zitten bij het pakket?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    hahaha.....dus dat was het dus in de westergasfabriek....lol :+

ik reed er de hele middag met mijn bus langs zowel op 4 als op 5 oktober.
    ik ergerde mij aan het feit dat bij de westergasfabriek een klein bruggetje wat steeds omhoog moest en daarbij al het verkeer op de haarlemmerweg steeds maar ophield,omdat de meeste gasten per rondvaartboot kwamen.

dit was dus voor x05........had ik dit geweten dan zette ik de complete haarlemmerweg klem om daarna zelf te gaan gluren in die keet :)

lachen man als je dit hier zo nu leest.

Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe het was geweldig ... lees mijn verslga maar ... Ik kwam er ook pas te laat achter ... en ik heb notabene bij de postbank gewerkt :9 ... de brug ging inderdaad open voor al die rondvaart bootjes

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, de vraag is inderdaad of ze nu 2 maanden accounts gaan weggeven. Hoe dan ook de mogelijkheid is er. Voor zover ik weet kan je iedere code die je hebt toevoegen aan je account. of het nu 3 maanden of 12 maanden is.
    Denk dat je bij Halo 3 wel een kaartje kan verwachten ofzo.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk het niet ... misschien .. maar iedereen die nu een xbox 360 koopt weet wat xbox live is ... men krijgt toegang als je de xbox 360 hebt gekocht ... dus je hoeft het niet uit te testen ...Ik vermoed dat er bij sommige games market points komen ... zodat je extra content kan kopen

De trials zal je niet meer tegen komen... alleen nog maar als je een xbox 360 koopt

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja.. de tijd zal het leren.
    Ben alleen benieuwd hoe ik mijn xbox live account moet overzetten. Stom dat ze niet een een of andere Memory card to USB converter hebben gemaakt:).
    Zit ik hier met 3 memory cards:\

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk ook, dat ze alleen nog maar met Market Points gaan werken. Wat trouwens wel vet is:cool: .
    Dikkuh Themes gaan kopen.

Trials hebben idd niet veel nut, aangezien IEDEREEN wel weet wat Xbox Live inhoudt.
    En anders, Xbox Live laat al genoeg zien lijkt me :)

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    en je krijgt dan mensen die 5 accounts hebben omdat ze anders niet meer kunnen winnen bij halo 2

Deel Deze Pagina