X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nja trials marketpoint.. zelfde shit.
    Zag bij micromedia dat 2001 punten 24,99 gaat kosten (advies). Nja.. leuk bedacht maar ik heb toch liever gratis punten(en dan niet die 200 crappy points bij one year abo).

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Een vraag voor Fardo. Toen je op XO5 was, had je de kans om met een WIRELESS controller te spelen, zoja hoe speelde die, geen vertraging?

3. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik begrijp ff iets niet Fardo..

War games... niet jouw ding
    Sport games... niet jouw ding
    Race games... niet jouw ding

Dan mis je wel heel veel van wat een console als de xbox te bieden heeft

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hier toevallig een link naar een xbox 360 games releaselijst ??

Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het nie helemaal. ik heb nu geen live omdat ik geen creditcard heb had gelezen dat dit niet meer nodig was. maar het is toch niet zo dat als ik een maand kaart koop en de maand is voorbij dus ik een nieuwe moet kopen dat ik ook een nieuw accaunt moet nemen dat ik dan al mijn friend kwijt ben? dan kan ik toch gewoon het nummer van mijn maand kaart invoeren en weer een maand gamen op hetzelfde accaunt

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je moet een kaart kopen, die je in de winkel ook betaalt.
    Waardor je idd geen Credit Card meer nodig hebt.
    Hoe het precies zit, met " De lengte van zo'n kaart (houdbaarheid)" en "Wat te doen als hij op is" weet ik niet precies.
    Ik denk dat je zo'n kaart kan kopen, dan 60 euries dokken in de winkel. En je hebt een jaar LIVE ofzo?*)
    En als die voorbij is? Koop je weer een nieuwe :)

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    maar hou je dan dezelfe accaunt want je had maand kaarten een kaart voor drie maanden en 1 voor een jaar ik ga denk ik in het begin voor de 1 maand kaart want heb al zoveel kosten maar stel naar die maand koop ik een jaar kaart hou ik dan dezelde accaunt?

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij wel, ik denk dat ze het zo geregeld hebben, dat je die eraan kan koppelen.
    Dus als hij BIJNA verlopen is, je een nieuwe CODE invoert, en hij die erbij op telt :)!
    Net als bij Beltegoed.

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dat is mooi wil namelijk wel gold bedankt voor je info nu nog een goed live spel had gehoop op ghr 3 en pdz vind ik niet zo dus nog maar even kijken.

10. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt gold niet gewoon gekoppelt aan silver. dat je silver opwardeert naar gold.

En hoe zit het nou als je de xbox deelt met iemand anders

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Heeft al iemand ergens iets vernomen hoe we onze xbox360 straks op ons Dolby 5.1 Home cinema setje kunnen aansluiten.
    Op mijn "oude" xbox had ik de advanced scart cable met een glasvezel verbinding naar met geluidssetje.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Glasvezel is dat ook wel een optische kabel? (is niet zo bekend op dat gebied). Trouwens goede vraag want ik wil mijn Z-5500 er wel ff op aansluiten. Ach en anders op onze HDTV hebben we een bose systeem dus tzal wel goed komen maar ik zou het ook leuk vinden als het op mijn systeem zal werken.

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat bij het Premium pakket de juiste kabels zaten om je optische kabel inn te stoppen...
    Als je dus al een optisch kabeltje hebt en je koopt premium zit je dus goed.

14. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    bij premium zat een advanced scart kabel, die zou je toch op je dolby setje aan moeten kunnen sluiten

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Aan de advanced cable van de xbox 360 premium zit een optische uitgang

Je account gaat dan over in een Silver account en als je later gaat upgraden word ie weer Gold
    Dus je maakt geen nieuwe account aan ... dit account is namelijk gekoppeld aan je msn account. per msn account 1 live tag

Met de wireless controller heb ik niet gespeeld ... maar thuis speel ik alleen maar met wireless controllers en ik heb geen vetraging

Ik ben gek op FPS , RPG, MMORPG, Board Games, Party Games en Future War Games als Gears of war, Strategy games en plaform games zijn ook fun

kortom genoeg keuzes voor de console liefhebber

de lengte van de kaart is onbeperkt ... en ja je kan 1 maand, 3 maanden, 6 maanden en 1 jaar kaarten kopen voor xbox live gold

Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij valt een Future war game als Gears of war onder War games. Maar voor de rest... ok je hebt idd nog wat genres over.:)

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    msn account? hoe bedoel je precies.

leuk stukje over X05!!

had je ook nog call of duty 2 gespeeld?

Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  18. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag?

Fardo ik hoorde dat je op de X05 bent geweest ik heb een vraag? Weet je misschien
    Hoe veel mensen op de X05 aanwezig waren of weet iemand anders het bedankt.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    1700 journalisten ofzo. Wordt gezegd in de photocoverage op www.xbox.com

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wou je een aanslag plegen dan?
    :+

Deel Deze Pagina