Ik las op Planet NL site dat het misschien in de gashouder te doen is... Een unieke Monumentale locatie die helemaal rond is In de gashouder heb ik heel wat avonden door gebracht tijdens de Awakenings feesten! Die lokatie zou echt super zijn wat mij betreft! Trouwens vorig jaar ook een erg vet BMX tournooi geweest Bron
Ik heb een aantal foto's geschoten van de lokatie je kan ze hier vinden: http://www.flickr.com/photos/fardo_nl/sets/1064550/
Dat lijkt me juist onwaarschijnlijk. Het lijkt me lastig de launch van Halo 3 (die waarschijnlijk wereldwijd tegelijk zal zijn, MS kennende) te laten samen vallen met die van de PS3 (die waarschijnlijk overal anders zal zijn en überhaupt niet bekend is). Microsoft riep voor Halo 2 ook wel vaker een periode waarin hij zou uitkomen. Maar dat heeft hij nooit gehaald. Bungie gaf in de weekly update van vorige en deze week al overduidelijk hints door dat er nu iets aan gaat komen. Deze week gaven ze ook expliciet aan dat er nog iets anders is dan hun personage in DOA. Oh, en op verzoek heb ik dit topic hierheen verplaatst. De X05 draait bijna alleen om de 360, dus hier hoort hij meer thuis.
Dat kaartje heb ik ook gezien. Stond vroeg in de middag al op www.xboxyde.com Hoelaat is die key-note? dan hebben we een idee hoelaat de info overal op het web gepost wordt... ?
Ben benieuwd hoe een Amerikaan 'graag' uitspreekt. Als ik dat zo bekijk gaat dat niemand lukken. Event is dus meer morgen dan vandaag lijkt het zo.
Er zitten natuurlijk heel veel verschillende nationaliteiten op het Team Xbox board Kunnen wij ook niet alle nieuwtjes hier in de begin post gaan plaatsen?? Als het nieuws dadelijk binnen gaat komen kun je verwachten dat er veel threads aangemaakt gaan worden en dat maakt het vinden van het echte nieuws er niet makkelijk op..... Misschien zelfs op de frontpage een link zetten naar deze thread. X05 in NL, ik blijf het fantastisch vinden!
weet iemand al iets af van webcams? Of directe audio feeds dat we kunnen mee luisteren met de presentatie of iets heel toevallig?