Currently Active Users Viewing This Thread: 322 (174 members and 148 guests) Sjeezes!! Zoveel mensen in één thread op TeamXbox.... Ik denk dat ik daar maar even mn nieuws vandaan blijf halen *)
Peter Moore, corporate vice president of Worldwide Marketing and Publishing for Xbox at Microsoft, also announced that triple Academy Award winners Peter Jackson and Fran Walsh will serve as the executive producers of “Halo,” the upcoming feature film based on Microsoft’s phenomenally popular video game
WOW, van dat nieuws viel ik bijna achterover van verbazing. Ik heb weer het volste vertrouwen in deze film. Top nieuws Fardo!
Dan zal dat zeer waarschijnlijk de eerste echt goede film gebaseerd op een game worden... ben benieuwd
is dat DE lijst van de Launch Titels?! Of lees ik het nu verkeerd, staat namelijk ook GEARS of War tussen, maar GEEN Ghost Recon 3....... Dus, is DIE lijst DE lijst met de Launch Spellen op 2 december? (wat mij dus stug lijkt)
check www.ign.com staat heel veel info en screens.. sowieso vette site.. objectief en actueel.. Veel sites rippen van deze site btw..