X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd precies, helemaal niks.
    Persoonlijk heb ik een soort van Test Drive virus, dus moet die game hebben. Zou november 2005 uitkomen (stond op US site, of dat dan alleen voor amerika telt is de vraag*) maar staat dus nergens:p...

* november? ja november, is overgens vaak hoor dat games eerder uitkomen dan de console, zie PSP

Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  2. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op ingame video footage.. pgr3 wil ik nu toch wel eens fatsoenlijk zien op een fatsoenlijke resolutie en niet die lage quality shit..

3. FabianNL

FabianNL Guest

dat nieuws van die film is idd wel érg leuk! Op gamer.nl al beetje meer van X05 gelezen en ga nog maar ff door met zoeken dan ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze aankondiging best spannend:

6. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik snap niet waar die eikels mee bezig zijn, laten ze GRAW zien als eerste x360 game tijden terug, is ie vervolgens (lijkt zo) niet aanwezig op de beurs X05 :confused: Ik wil toch wel heeeeel graag weten wat nou WEL de lanceer games zijn en GRAW kan er maar beter wel bijzitten :mad: }:]

tot nu toe is de X05 een dikke tegenvallen BAH... maar hopelijk krijg ik gauw ongelijk !? *) 8)

7. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

GRAW? nieuwe afkorting voor Gears of War?

8. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

oh my god... |:-

G H O S T R E C O N ADVANCED WARFIGHTER _0/

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog eens niet wat video's gezien van de games die MIJ aanspreken, Splinter Cell 4, INGAME pdz, niet die stomme trailer op IGN. Nieuw ingame GOW, net als TGS. Project Gotham 3.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ghost recon advanced warfighter bedoelt hij:)
    ontopic: juist een paar filmpjes van gears of war, kameo en perfect dark gezien, heel cool ,alleen perfect dark vond ik deze keer niet zoo speciaal... Maar hopelijk wordt het wel een coole game:)...

11. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak er dan ff GR:AW van... _O_

12. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

lol hehe ok.... ben beetje pissed dat ik nog niets weer van die UBER game gezien heb! De reden dat ik gelijk de 360 wil is GR:AW en Saint's Row.

13. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist dan ook maar ff die filmpjes van GoW en Pgr3 gekeken.. pgr3 valt tegen als ik eerlijk ben.. geluid is net een opgevoerde kruimelzuiger.. En die reflecties op die auto in strontkleur is ook niet JE VAN HET... en om dan nog maar niet te spreken over Perfect Dark: Zero. Dat moet de BIG BANG van de X05 worden? ik denk dat het de BIG BANG voor Rare wordt... dat ze mogen aftaaien bij microsoft. Elk spel wat ze maken doen ze ontzettend lang over. En om nou te zeggen dat ze echt geweldig zijn.. Kameo geef ik een kans maar Perfect Dark mag van mij weer snel terug naar de N64..

*koffiemoment*

tijd voor 720p filmpjes... die kinderkraam schieten we allemaal niks mee op..

Of niet lieve kijkbuiskindertjes? _0/

Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  14. FabianNL

FabianNL Guest

Kunnen er niet ff links geplaatst worden meteen? :'-(

15. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

tot nu toe valt het erg tegen, ik heb net ook dat nieuwe filmpje gezien van PGR3 en ziet er gewoon veel minder netjes uit dan de video's die we de afgelopen dagen hebben gezien.... Misschien dat de games op de show NIET in HD afgespeeld worden :confused:

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  17. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hetzelfde als Ferrari bij een Formule 1 wedstrijd een Fiat Panda aan de start zet..

Ze houden de X05 om indruk te maken lijkt me.. niet om nog langer te wachten met de real stuff..

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ergens gelezen dat Bungie met een trailer van Halo3 komt op de X05:D
    ik hoop echt dat dit waar is!:)

19. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet slim zijn van Microsoft.. ze moeten geld verdienen met de games die bij de launch uitkomen. Anders wachten veel mensen op Halo3 en laten Quake4 en GRAW :p lekker in het schap liggen. Laat staan Perfect Dark:zero.. die gaat denk ik sowieso floppen..

Halo3 / Halo360.. whatever ze het noemen gaan wordt de big bang om sony zijn kontje te kicken.. :9

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk is heel die nieuwe xbox gewoon een hele flop. vet saaie spellen en nog niet eens grafische kwaliteit:+

Deel Deze Pagina