X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    weken ;)
    maar idd, wat je ook zag bij de xbox, de meeeste eerste spellen waren grafisch tog minder dan hun latere opvolgers.. als dat net zo is op de 360....
    maar op slot houdt het tog op met de 'nog mooiere graphicss?' dan zit je zo dichtbij het 'echte'.. de echte wereld kan je nooit natuurlijk in games maken.. maar wat als het niet mooier meer kan?

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Masterlijke dashboard heeft de 360 _O_ _O_ _O_

In dat filmpje van de dashboard laten ze een sony camera zien :9 _O_

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als het niet mooier kan wordt het wel groter. In plaats van een hele stad namaken, kun je dan in een heel land gaan lopen. In plaats van honderden of duizenden mensen op het slachtveld of op straat zijn dat er miljoenen bij wijze van spreke.
    Denk dat er voorlopig toch wel het een en ander verbeterd kan worden en de volgende generatie (dus de generatie na de 360) ook weer een hoop pracht weet uit te bootsen, maar daarna, ik weet niet meer waar ze daarna nog mee kunnen aankomen. Dan zal men echt puur naar de gameplay moeten kijken en de gamebeleving zo tof mogelijk moeten naboosten (mix van eytoy, gun, revolution etc maar dan fotorealistische gfx).
    Maar voodat het zover is zijn we weer 10 jaar verder. :)

Maar ik dwaal af.
    Vanavond beelden kijken die op het evenement geschoten zijn.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wel vette filmpjes allemaal. Vooral PGR3 :9 Tziet er allemaal veel belofend uit.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand een img van dat dashboard? zit nu op me werk:+ dus kan die movie niet cecken.
    of is het nog gewoon dezelfde als met de E3.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Alstu :) Bedoel je deze?

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja tnx, hij is dus nog gewoon het zelfde:)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oblivion was nog geen final build... maar zag er goed uit

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Wat lopen hier een boel mensen rond die geen flauw idee hebben wat next-gen eigenlijk is en alleen kijken naar de graphics van plaatjes!. Mensen doe je zelf een plezier en ga wat filmpjes bekijken van de games. En loop niet als een verwend jongentje over het forum te bl44ten dat alles er zo slecht uit ziet en dat je de xbox360 een flop vind blablabla.

Damn daar erger ik me al aan bij de eerste aankondiging van de xbox360

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat Xbox Live gebeuren is wel SUPER uitgwerkt :D!!
    Mensen die irritant zijn, kun je nu gewoon vermijden.
    En toffe personen kan je gewoon prijzen.
    Er wordt teminste IETS met die Feedbacks gedaan, bij Xbox live op de Xbox had ik niet echt het gevoel dat er ook iets gebeurde.

11. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik mij bij aan als je die filmpjes ziet en je gaat dat vergelijken met je pc op dit moment ligt het niet zo ver er meer van daan. en daar gaat de next-gen naartoe. :9

trouwens welk vergelijkings materiaal is er op dit moment er.

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    dat je een berichtje kan sturen of iemand cheat... of schreeuwt op live.. je merk er zelf weinig van trug..

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Maar waar ik mij vooral aan erger is het feit dat mensen denken dat de graphics er op een gewone tv (dus niet HDTV) enorm lelijker gaat worden. veel mensen lopen te lullen dat het niet eens veel beter is dan de huidige xbox. maar dat is dus helemaal niet waar. De 360 weet ook op niet HDTV's prachtige beelden op je scherm te toveren.

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

tuurlijk maar dat zijn ze ook wel verplicht.. als je een nieuwe console breng.. moet het een verbetering zijn van de ouwe console, dat is microsoft aan hun stand verplicht,
    dat iedereen zeurt over graphics snap ik niet helemaal.. valt mij niet echt op als ik volledig in de sfeer van het spel zit hoe de graphics zijn.. concentreer ik me niet op.. let ik niet op.. boeit me niets...

15. FabianNL

FabianNL Guest

Alle filmpjes weer gezien, ben weer ff helemaal bij... Hopelijk komt er alleen nog meer :)

Vond PD0 opvallend mooi! (dat co-op filmpje dan) Echt, schitterend eigenlijk! Maar snap er niks van, want de laatst vrij gegeven screens vind ik er nog steeds niet uit zien en ook andere filmpjes vielen me vies tegen... Zelfs dat andere filmpje van de X05, waar de helft real-live beelden was... :confused:

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Enige nadeel is dat irritante mensen jou kunnen gaan naaien. Dan heb je een slechte rep terwijl je eigenlijk niks verkeerd doet. Benieuwd hoe dat uitpakt, ik denk dat niemand er meer naar kijkt na een maand of zo.

17. FabianNL

FabianNL Guest

Maar als zo'n irritant iemand rondloopt, die geeft je dan miss 1 keer een negatieve feedback, dat maakt dan ook totaal niks uit...
    Pas als je heel wat negatieve feedback hebt gekregen zal het iets gaan uitmaken dus denk niet dat je echt iemand kan naaien daarmee.

18. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak me alleen zorgen om het feit dat je ok gewoon iemand die beter is dan jij, met dezelfde rank, bij bv. Halo 2, je die mensen kan blijven vermijden. Hoop dat je dan niet iedereen hoog op de leaderboards kan vermijden

19. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

zeg is de x05 al afgelopen ?

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dus alleen vanavond nog.

Deel Deze Pagina