1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X06 Barcelona

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Urtica, 26 sep 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Devil May Cry 4 ?

    was dat niet een Playstation exclusive? :eek:
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dammit. Dan is bijvoorbaat de show al in een minder perspectief bij mij. Want dat zou betekenen dat we weer wat te horen krijgen over Halo 3 bij e3, en die show wordt flink onder hander genomen. Ik hoop dan dat m$ met wat hele vette games komt, bv wolfenstein next gen. En ijzersterke anouncements. Anders is de show echt drie keer niks...
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan vind ik het wel vreemd dat men op de Xbox.com site een foto van Master Chief in de VIP toegangs bewijs plaatst als uitnodiging voor het event.....
    Check maar op de front page....

    Als er geen H3 zou zijn vind ik het wel raar dat ze dit plaatje zo duidelijk gebruiken 8)
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, er komt wel Halo nieuws. hehehe, check de nuance

    Trouwens Xwon, voor welke datum en lokatie had jij je opgegeven voor Mission 360?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    \o/

    Je begint hier wel steeds meer op een "lekje" te lijken ;)
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, je weet nu nog steeds niks. Je kunt speculeren, maar be my guest zou ik zeggen.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    ;) Nee joh, speculeren laat ik aan anderen over. Ik vond het wel grappig dat niemand nog op was gevallen dat die picture daar stond...
    Als Halo niet zou komen had er wel een Gears foto ingestaan lijkt me...

    Ik benijd je wel met je bezoek aan Barcelona, zowieso een schitterende stad en dan nog een X06 waar je je ogen en oren goed de kost kan geven _O_

    Maar mocht je al iets meer willen of mogen lekken dan horen we het graag :b:
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat plaatje was me ind nog niet eens opgevallen, maar zoals gezegt, ik heb ook me bronnen :)
     
  9. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, de geruchten dat Resident Evil 5 exclusief voor de xbox 360 zou zijn, zijn alweer ontkracht:

    Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=146558
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dus wel op Halo nieuws, in iedergeval zal Halo 2 Vista speelbaar zijn op X06 en er zal meer, juicy nieuws komen:

    stukje uit bungie blogcast, die 55 minuten duurt, dit stukje zit rond de 20 minuten. En hierin zeggen ze ook dus dat Halo 2 vista er zal zijn :)
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste stevige geruchten:

    Bron

    Als dit nou eens waar was...8)
     
  12. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook ja.. Echter staat in de nieuwe PU dat de game ook naar de 360 zal komen (iets wat mijn lijst van redenen om een ps3 te kopen alleen maar verminderd)
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze geruchten allemaal worden waargemaakt word ik gek...:)
    halo met zoveel online :+ lol, met xbl zou ik dat denk ik nooit gaan uitproberen... dikke chaos en lag .. majah, misschien is daar wel allemaal een oplossing voor, miljarden aan servers inkopen en maps maken die zo groot als de provincie utrecht zijn.

    aan de andere kant, dit kan ook allemaal bullshit zijn, maar ik hoop op het beste :b:
     
  14. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als dat zo is wordt het een groot zootje met lange wachttijden en veel lag.. Van mij mag het wel gewoon bij 16 spelers blijven zolang ze dat maar stabiel weten te houden, want daar is nu bijvoorbeeld met Saint's Row niet echt sprake van:{
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    precies :b: en zelfs 16 is al vrij laggy altijd.

    maar, stel je hebt een lan in een gymzaal ofzow... dat zou wel weer retegaaf zijn 8)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt zoizo mogelijk om met 40 mensen een potje capture the flag te spelen in halo 3.
     
  17. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees net op de website 360party.nl dat het volgende online komt tijden X06:

    X06: Wat zal er te zien zijn (2) Reageer op dit item

    Ditmaal is er al bekend wat er te zien is. Geen speculaties maar feiten. Als je het nog niet wil weten kan je dit bericht beter niet lezen.

    De "Bring it Home" actie van Microsoft bereikt een hoogtepunt, nog beter dan de afgelopen E3! Verder over de show zelf, geen speculaties, geen geruchten, hier is een lijst van wat er te zien is:

    - Gears Of War speelbaar, zowel single-player als multi-player
    - Aankondiging prijs en datum HD-DVD speler:
    150€ en 1 december voor Europa, 200$ en 24 november voor de VS
    - Nieuwe trailer Halo 3, plus info over onder andere de multiplayer: 50 a 64 man online, eerste game die native 1080p ondersteund. Speelbare demo achter gesloten deuren. Release 2007.
    - Nieuwe info over 1080p resolutie, zowel als nieuwe info over de nieuwe dashboard update van november. Ook nieuwe info over XNA
    - Nieuwe info over Live Anywhere, Zune en XBLA
    - Rare's onaangekondigde titel is een nieuwe Killer Instict en zal ook speelbaar zijn.
    - Alan Wake zal speelbaar zijn voor zowel Xbox 360 als voor Vista
    - Nieuwe Fable 2 trailer en bevestiging van multi-player.
    - Aankondiging zwarte Xbox 360 voor kerst en meer info over classic games (Oblivion aankomende zomer)
    - Nog veel video's etc

    Demo's:
    Splinter Cell Double Agent multiplayer
    Crackdown
    Forza Motorsport 2
    Sonic the Hedghog
    Viva Pinata
    Need for Speed Carbon
    Call of Duty 3
    Pro Evolution Soccer 6
    Mass Effect
    (nog meer)

    Trailers:
    Gears Of War single player en multiplayer
    Halo 3
    Fable 2

    Gamerpictures en themes:
    Fable 2
    COD3
    Crackdown
    X06
    Community Pack

    Microsoft heeft tijdens de TGS niet veel gedaan, maar alles opgespaard voor de X06.


    Geloof niet dat al deze demo's echt online gaan komen maar als de helft klopt ben ik al zeer tevreden :)
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Makers hebben gezegt geen demo te zullen uitbrengen voor GOW.
    Niet dat ik het erg vind, want ik ga meer voor Halo 3, Splinter cell, Rainbow six en COD3 :D:D
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod3 serieus vette sh*t die demo van cod2 had ik ook vet vaak gespeeld:D
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als die demo's allemaal uit gaan komen tot eind van deze week, wordt ik helemaal gek.
     

Deel Deze Pagina