1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X06 Barcelona

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Urtica, 26 sep 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zou er eind september wel een Splinter Cell demo komen, dat hebben ze gezegd.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nog 2 dagen tot eind september, en mijn xbox heeft het net begeven... pech hit me :mad:
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was in iedergeval bevestigd dat er een demo zou komen. \o/ Maar ik wil hem graag nu hebben :+
     
  4. basovich

    basovich Guest

    GoW theme is vrij lelijk :{.

    heb hier niet echt een breedbeeld staan dus zie sommige personages maar half..jammer :mad:! maargoed nog een halfjaartje:) dan kan ik ervan genieten.
     
  5. Tygetje

    Tygetje Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    *Offtopic*No offence, maar sinds mijn vorige opmerking hierover zijn er ginder al 20 nieuwsposts bijgekomen of zo. Op xbl.nl maar eentje. Respect voor vrijwilligers of course, maar het valt me al een hele tijd op dat enkel Mirik nieuws post. Nu even Jordi, maar das zelden... (hopen dat de andere nieuwsposters ook in gang schieten :))
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Assassin's creed die veel BRUUTER, dan Gears of war. Ik begin het gevoel te krijgen na die demo, dat het alleen neerknallen is, maar Assassin's creed mensen duwen niet opvallen en doden!
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij AC vind ik het vooraal zeer vet, hoe hij tussen de mensen loopt. Dus het elegante, het rustig mensen duwen. _O_
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoop dat er nog paar leuke demo's uitkomen. COD 3, Blue Dragon ofzo, maar zal wel niet gebeuren.

    Assasins creed ziet er leuk uit, maar krijg beetje prince of persia gevoel erbij, kwa gameplay. Het ziet er natuurlijk heel anders uit, maar denk dat de besturing soortgelijk is (Ubisoft).

    Blue Dragon, ziet er erg vet uit, helemaal als je into anime bent wat ik ben. Filmpjes zien er strak uit, gameplay zal ook wel goed komen, ga ik zeker halen.

    Fear, erg leuk, ga em zeker halen, tspeelt lekker snel.

    Halo strategy game ziet er leuk uit, nog even afwachten hoe het speelt, maar had al heel lang et gevoel dat ze een strategy game van halo erbij zouden maken. Leent zich er perfect voor. En alst niet goed uitpakt hebben we altijd Halo 3 nog :)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is de x06 nu afgelopen?
    Of moregne de laatste dag?
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eventjes mijn mening over X06

    Ik ga niet rond de pot draaien, Microsoft heeft gewoon een superpresentatie neergevlamt! Zo simpel is het:). Echt coole zaken inverband met Halo(ik had wel liever ingame filmpjes gezien, dan CGI, maar swat, het waren aankondigingen). Ook samenwerking met Peter Jackson vind ik fantastisch. Ik ben een groot fan van hem. En dit is dus helemaal geweldig voor mij. Exclusiviteit van bioshock en splintercell 5 zijn ook super. 2 episodes voor gta ook. Maar ik ben eerlijk gezegd nog aan het wachten op ingame filmpjes van forza motorsport,... Want er zijn niet zoo veel filmpjes verschenen vind ik. Veel CGI en fable had ik ook graag ingame gezien. Maar ik zeg het, de presentatie was gewoon super, en het coolste game vind ik Masseffect, die game ziet er zooooo mooi uit, echt waar. En gears of war is eindelijk zo als ik wil(veel bloed, veel impact als je schiet). De game is werkelijk een heel stuk mooier nog geworden(ja nog mooier_O_ ). Conclusie: Microsoft is goed bezig!:).
     
  11. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    en TOCH vind ik dat we meer demos moeten krijgen :D alhoewel ik Smackdown vs Raw denk ik wel ga halen :D
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ja de demo's die zijn verschenen zijn niet je van het !!

    Ze hadden een grotere indruk achter gelaten als ze echt met COD3 of PES6, FM2 aankwamen
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die kunnen ze beter posten om de aandacht van Sony en Nintendo af te slaan. Tevens zijn die games nog niet af en kan het soms resulteren in een slechte indruk
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien komen er dit weekend nog wat demo's, nu de beurs is afgelopen geven ze ze misschien wel vrij aan het publiek. Laten we het in ieder geval hopen.
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat op de X06 bij velen blijkbaar zo'n goede indruk heeft achter gelaten, zou in de vorm van een demo dus ook een goede indruk achter moeten kunnen laten of zie ik dat verkeerd?

    Maar ja, aan de andere kant. De weken gaan zo snel voorbij... voordat je het weet liggen al die ubergames voor de 360 al in de winkel en hoor je niemand meer over dat er destijds geen demo's waren gekomen. Het komende najaar en de winter worden gewoon echt een megagamefestijn dat zijn weerga niet kent. Misschien is deze stilte voor de storm precies wat we nodig hebben: kunnen we even krachten verzamelen voor de uitputtingsslag die gaat komen de komende maanden.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  16. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Bringing it Home - Day 10

    Trailers:
    X06 Arcade Montage
    Stranglehold
    Blitz the League
    F.E.A.R.

    Pictures
    X06 Picture Pack

    While not officially part of the bringing it home promotion, the below content has just gone live as well:

    Video:
    Saint's Row-Mayhem Video Strategy (720p)*
    Saint's Row-Insurance Fraud Video Strategy (720p)*
    Saint's Row-Hitman Video Strategy (720p)*

    *Not available in France
     
  17. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvaller =( .
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen fluiten naar de demo's ben ik bang.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Geen demo?????
     
  20. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    thx for the compliments Tijgetje. We hebben overigens wel even geslapen gelukkig, joined efforts he :) Leuk om lezen dat je'r wat aan had.
     

Deel Deze Pagina