1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X06 Barcelona

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Urtica, 26 sep 2006.

  1. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er op de X06 gezegd over GTA IV?
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Er worden 2 episodes uitgebracht hiervoor. En die zijn exclusief voor de 360. En dat zijn dus geen lullige downloads maar echt een paar uur gameplay plezier.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via een franse site 20 uur horen vallen. Die chapters van gta moeten dus wel de moeite waard zijn. (mocht het correct zijn:))
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    leuke X06 met veel goeie games in het vooruitzicht maar jammer dat er geen echte AAA demo titels bij zijn gekomen.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind toch dat er goede content is gekomen, veel gave trailers en een aantal gave themes. Met de Sonic demo (spel is trouwens super) en de Smackdown demo ben ik wel weer even zoet.

    Vind het alleen het games for windows gehalte wat minder interessant, pc gaming interesseert me zeer weinig tot niks en het is in eerste instantie een Xbox event.
    Maar de X06 (al het nieuws) was echt top!
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de "samensmelting" tussen de X360 en Games for Windows (straks met Windows Vista en het "Live Anywhere" concept) is voor Microsoft ook een belangrijk punt op de agenda. Ik vind het daarom niet meer dan logisch dat ze hier ook aandacht aan besteden tijdens de X06, dit losstaand van het feit of je nu wel of niet geinteresseerd bent in PC gaming.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Honey, I'm hoooooome.

    Poe he, eindelijk weer terug in NL, kan ik mooi mijn blog updaten met verse X06 roddels. Het gaat beter met Xbox360 dan menigeen denkt en (nog) slechter met PS3 dan menigeen denkt. Dat laatste lijkt onvoorstelbaar, maar is heus waar. Tenminste als je van online gamen houdt en verwacht dat in maart 2007 te kunnen doen ALS de PS3 dan lanceert. Of als je van games houdt en die denkt te kunnen kopen vanaf launch voor de PS3. (Die man die zei dat de PS3 zelfs zou verkopen zonder games moet een vooruitziende blik hebben gehad)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De XO6 was inderdaad zwaar indrukwekkend! Microsoft heeft echt geknald en normaals zijn spierballen getoont. Indrukwekkende games, mooie uitspraken van Peter Moore (richting Sony) ;) en veel positief nieuws.
    Wat komen er veel gave games aan. _O_

    Ik heb het van de week al gezegd, maar Sony moet echt serieus met zwaar geschut komen om Microsoft te stoppen.
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar heb ik mij ook over verbaasd, hoe hard Microsoft op stoom is gekomen en niet meer lijkt te stoppen !:thumbs:
     
  10. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    idd ! echt ongeloofelijk hoeveel vette games er uit gaan komen het komende jaar.
    Maar waar blijven toch al die demo's? :'-(
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat het moeilijk krijgen ;) vooral als hun online gedeeld weer naar de klote word geholpen netzo als bij de ps2
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ubisoft bevestigt exclusiviteit volgende Splinter Cell:

     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de X06 dit jaar erg geslaagd, maar toch mis ik nog een paar demo's:

    CoD3
    Splinter Cell: Double Agent
    Forza
    Pro Evolution Soccer
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Interview Itagaki, stond ook al in de overige consoles sectie maar hier heeft ie ook wel nu :)
    Die man heeft echt visie en respect voor MS/Sony maar je ziet dat hij toch erg positief over Xbox is \o/
    Het interview duurt iets van 7 minuten maar iedere minuut die je kijkt (tot de laatste seconden!!) is het meer dan waard!! (als je van NInja Gaiden houd:)
    http://www.gametrailers.com/player.php?r=1&type=wmv&id=13647
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm misschien krijg je wel gelijk ..

    http://www.insidegamer.nl/playstation3/genjidaysoftheblade/nieuws/12184

    Momenteel nog maar 2 titels zijn definitief een launch title?

    In hetzelfde interview ..

    Die blu delay diode problemen zijn dus nog steeds niet opgelost?

    En over Genji als launch titel .. was die juist niet verschoven?

    http://www.insidegamer.nl/playstation3/genjidaysoftheblade/nieuws/12184

    Lekker tegenstrijdig ..
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De developer zelf heeft andere belangen dan de publisher (Sony), toch? Dus Sony zal ten alle tijden net zo lang volhouden dat het spel de launch haalt, totdat het niet anders kan dan bekend maken dat het toch uiteindelijk niet gelukt is "om de kwaliteit van het spel te waarborgen", of weet ik veel wat voor draai ze eraan zullen geven.

    Zo ging het met de PS3 launch van begin dit jaar natuurlijk ook. Weet iemand daar nog van :)? Maargoed, ik schets alleen een scenario, hoeft niet zo te zijn. In het geval van Sony alleen wel erg aannemelijk. Ze wringen zich goed in allerlei bochten de laatste tijd..
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? :confused:
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge, wat zijn ze scheutig met demo's. Een brakke sonic game en een worstelspel waar de meeste Nederlanders niets om geven.
     
  19. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets wat er niet is kun je niet naar de kloten helpen.
    Ik denk dat ze het online-gedeelte op het ogenblik zwaar onderschatten bij Sony, of zat andere problemen hebben en dit er niet bij kunnen gebruiken.
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oorspronkelijk zou de PS3 al in Spring 2006 uitkomen in Japans (en de USA?). Dat werd tot een aantal weken voordat de Spring al zo'n beetje was afgelopen ineens afgeblazen. Iedereen verwachtte en wist het eigenlijk al, maar Sony bleef daarvoor bij hoog en laag beweren dat alles volgens plan verliep.

    Tja. Niet dus, de rest is ondertussen wel bekend. Dat bedoel ik, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen?
     

Deel Deze Pagina