[X360] GTA 4 [E3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jel0, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Lol, de PS3 heeft een 60 gig HDD, en die wordt echt niet gebruikt voor alleen je savegames hoor 8)

2. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar de downloadable content voor GTA4 zal exclusief voor de 360 zijn.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Doei PS_0/ Geweldig nieuws dit! Ik sprong letterlijk van m'n stoel toen ik dit las. Wat een geweldige dag opeens:cool: Woei!

YES!

4. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal lastig worden om San Andreas te overtreffen, in elk geval qua activiteiten en vrijheid in het spel. Maar Rockstar heeft zichzelf elke keer overtroffen, dus ik volgens mij kan het alleen maar beter worden, zeker als de graphics ook opgeschroefd gaan worden. Zelfs als er niet zo gek veel qua gameplay anders is dan in San Andreas kan het me niet zo gek veel schelen, zolang het hetzelfde niveau haalt zijn we ons weer een uur of 100 spelplezier rijker!

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ze bouwen aan een hele nieuwe game. De game wordt niet voor niets GTA 4 genoemd. Rockstar zal echt niet zo maar met een slecht spel op de markt komen hoor.

en wanneer komt die content dan?

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk worden de graphics dit keer ook super, in vergelijking met de rest van het spel. En hopelijk kiezen ze een goede tijd... Wat hou je nog over?
    GTA III: Deze tijd
    GTA:VC: Seventies
    GTA:confused:A: Nineties

Maar wat word VI? En wat gebeurt er dan met Liberty City? Daar zou eigenlijk ook nog een deel van moeten komen, want dat liberty city stories lijkt me toch niet echt een GTA game die je mee moet tellen(oei nu maak ik fanboys kwaad).

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Haha zo kwaad worden om zo'n klein ding. Issie kwaad :eek:

@ Biba - Je moet denk ik meer aan een bepaald thema gaan denken. GTA SA was "hood" enzo. Denk dat Rockstar gewoon een nieuw thema inslaat. Het moet wel bekend zijn bij de mens dus denk dat nu iets als terrorisme misschien wel aan bod komt. Waar stonden de 80ties eigenlijk bekend om?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb een idee.
    Nog 1 keer zo'n grote bakkus, en jij tieft maar op.

Comprende?

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    het is jaren 80

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben eigenlijk vooral benieuwd welke setting de game krijgt.
    Zelf denk ik dat het een Aziatische setting (Hong Kong en Tokyo) of een Zuid-Amerikaanse setting (Mexico, Columbia, Brazilie) word.
    Hong Kong en Tokyo zijn trouwens erg goede settings.

Rockstar kennende zullen we helaas nog een flinke tijd op concrete info moeten wachten. Meestal geven ze pas info een paar maanden voor de release en aangezien deze in oktober 2007 is, ben ik bang dat we nog een aardige tijd op info moeten wachten.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zo lang zich GTA 4 maar niet in de toekomst afspeelt vind ik het wel goed :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk het niet, persoonlijk denk ik aan Carser City. Deze stad wordt in San Andreas vaak op de radio genoemd. Ze hebben het altijd over de "bestaande" GTA steden + Carser City. Dat is niet zonder reden denk ik. :eek:

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Let op, ik ga een truukje doen :)

Je had GTA1 hè; Die bestond uit 3 eilanden. Jawel; Liberty City (Later GTA3 ) - Vice City (Later GTA Vice City) En toen kwam nog het 3e eiland San Andreas (Later GTA San Andreas)

Dus;

GTA 3 - Liberty City
    GTA VC - Vice City
    GTA SA - San Andreas

En rarara op welk deel lijkt GTA Liberty City Stories voor de PSP ? ... GTA 3, LC ;)

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt gelijk ja, zou zo maar eens kunnen. :eek:

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste GTA was GTA:1 (met LC, VC en SA) daarna kwam GTA:London 1969. Het lijkt mij dus heel logisch dat GTA:4 zich in Londen gaat afspelen...

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk niet dat ze bestaande steden zullen nemen, omdat dan moeten ze londen na gaan maken maar ik denk eerder dat ze zelf iets willen ontwerpen.

17. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Beter doen ze Amsterdam, dat is een wat kleinere stad, maar dan kan het allemaal erg goed uitgewerkt worden. De setting? 2007.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Getaway 3 word ook al Amsterdam, zag er tof uit:D Da's 1 van de weinige playstation reeksen die ik wel op de 360 zou willen zien...

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 3/Liberty City is New York volgens mij
    Vice City is Miami volgens mij
    San Andreas zijn Las Vegas, San Francisco en Los Angeles die weet ik wel zeker

Is dat je nog nooit opgevallen..? Ze zijn allemaal (deels) gebaseerd op echte steden, dat leek mij bij Las Vegas/Las Venturas bij San Andreas wel heel erg duidelijk!

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Stad waar het zich gaat afspelen maakt me niet zoveel uit. Misschien wordt het wel een European Tour ofzo, en Tokyo met de Yakuza lijkt me ook wel zeer geschikt. Belangrijkste is echter dat we niet een jaar hoeven te gaan wachten en dat we nu al weten dat het online gedeelte ( content of gameplay, wat het ook word ) iig in orde is, aangezien Live zichzelf al bewezen heeft ( en dat is bij Sony nog even afwachten ).
    Minder is het dat het nog een hele tijd gaat duren. Ook wel bijzonder : weer een release in oktober, net zoals voorgaande delen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina