1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik dat liedje kan halen wat je op de achtergrond hoort bij de Trailer.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Denk het wel, want Cortana zegt dat ze hem door en door kent. En zij heeft nooit met Fred of wie dan ook samengewerkt zoals de MC dat heeft.

3. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook heel interessant is dat deze trailer dus op een 360 debug kit is afgespeeld/gerendered, en daarnaast laat hij veeeeeeel meer zien dan in de halo 2 announcement trailer. Geeft mij zo'n vrolijk gevoel dat 2007 niet eens zo'n heel gek jaartal is, misschien zelfs rond de film(Q2?) dat is markttechnisch gezien de beste strategie.

Paar dingen die zijn gezien in de trailer die wel interessant zijn is dat op een gegeven moment zie je op het vizier van MC een lampje branden, zoals de acknowdlege lights van zijn mede spartans. Is natuurlijk maar gissen, maar je weet maar nooit met bungie!

Het is niet fred hoe mooi de theorie is Bungie heeft dit zelf al meerdere keren gezegd, en liegen doen zijn niet.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hehe leuk bedacht hoor, maar geloof me, dat is niet zo. Ten eerste is Bungie niet zo gek om de MC eruit te gooien, duizenden fans zouden ze afbranden. Ten tweede weet ik rond deze tijd niet, maar er zijn vast zat redenen waarom het de MC is en fredje niet.

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als je gewoon even de update leest wordt er gevraagt of dat de spartan in het fimpje John117 is het andwoord daarop is : JA
    Leek me duidelijk :)

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    http://h2v2.ggl.com/ Unyielding..
    verder is het maar een stukje want er is ook een cd daar staat denk ik de volledige versie op :p

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Q & A @ Bungie.net, ik haal de intressante eruit:

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    haahah nice :D Bron?

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  11. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ maare over die ausselt rifle he het voor mij precies het zelfde als die van halo 1 ce

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit is dus iets uit de FAQ van www.Bungie.net Link

Dat gebouw doet mij denken aan het boek First Strike. Waar meerdere Spartans, inclusief de master Chief zo'n kristal gaan halen. De Covenant komen ze achterna maar willen het kristal niet vernietigen.
    Zou dit hetzelfde zijn?

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die dome is natuurlijk de Arch waar je alle Halo's kan activeren.

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    toch beweerd bungie dat ie niet precies hetzelfde is.. en zij zijn toch echt de makers van de game:)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, natuurlijk! :eek:

Maar wat doet dat ding op aarde dan? Want ik kan me niet voorstellen dat ze in het jaar 2554 (of in daar in de buurt) dat nog niet gevonden hebben. Of is het niet op aarde?

16. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeeij als zij dat beweren

weten jullie die level in halo 2 dat je die tunnel in moet dan zegt cortana ook iets dat de covant niet wisten dat er mensen op de aarde waren dus meschien hadde de covenant een kaart of zo iets gevonden waar ze de arc konden vinden

maar die dome had wil iets weg als dat gebouw van het level the great journey

/Mod Wil je voortaan de Edit-knop gebruiken i.p.v. 3 keer achter elkaar te posten aub. - the Matrix

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
  17. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah het gebeurt op 1/3 van de game dus waarschijnlijk kan je het wel stoppen!

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Antwoord op je tweede vraag :
    Het is dus sowieso op aarde, waarom ze het niet eerder hebben gevonden? Tjah het is forerunner technologie, mischien dus gemaakt van een materiaal wat niet detectbaar is met de human technologie.

De reden dat Cortana's beeld zo flikkerd is omdat ze mischien aan het broadcasten is vanaf de Halo waar ze achterbleef.

Dan snap ikzelf nog niet alles in de teaser, die ronde dingen op de achtergrond. Wat zijn dat? In de FAQ word gezegt dat het de "fallen tether" is of de Space Elevators. Zijn dat die dingen waardoor je naar boven "vliegt naar een covenant schip ofzo? Ik kon me niet herinneren dat die zo gigantisch groot waren :eek:

En nog een vraagje over het einde van Halo2. Dat beest dat eerst de Arbiter en de MC red, en op het einde met Cortana achterblijft op het covenant schip. Wat is dat voor een beest?

19. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owjah, is het jullie al op gevallen dat je Master Chief ze ogen door de helm kan zien?

20. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe dan en waar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina