1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb t ook nog niet gezien, mischien kan je het zien op de HDTV versie die op live te downloaden is.

2. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat vet zou zijn als gewoon een pelican kan besturen in MP en die kan je gebruiken tijdens Invasion of zoiets met 10 spelers erin proberen de vijandelijke basis overtenemen

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Asjeblieft niet zeg :{ Het moet geen battlefield worden. Ik snap sowieso al het gejuig om de vele voertuigen niet, heb er altijd al een hekel aan gehad. Enigste coole voertuig is de warthog, rest mag eruit van mij :)

4. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Omdat ik graag online een skillvolle game speel, en dan zit ikzelf niet te wachten op de banshee,ghost, spectre,wraith, scorpion etc etc. In die dingen kan de grootste spast nog een kill maken, iets wat mij niet aanstaat.
    Maar goed, ik heb deze discussie al vaker gehad, dus het is onnodig om hem nu nog eens te hebben.

6. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cortana is toch in handen van een of andere gravemind? Wie is dat?

7. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeeij

/Mod Zou je op de inhoud van je post willen letten? Die ligt niet bepaald hoog, en zo vervuil je het topic. Bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2006
  8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat is dat octopus achtige wezen uit halo2, hij heeft die tentakels die op een gegeven moment Master Chief en Arbiter te pakken heeft.
    Je ziet hem later in het spel en aan het einde, waar je ook kan zien dat Cortana in gesprek is met Gravemind.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    voor sostic en Christvs ;), Gravemind is de 'Central Mind' van de Flood, simpel gezegt, dat 'wezen' bestuurd de Flood voor de rest is er niks in H2 gezegt over Gravemind :confused:

trouwens, ik zou het niet erg vinden als er meer vehicles komen, zolang ze maar iets toevoegen (bijvoorbeeld wat de Spectre niet deed), en zo moeten ook niet zo sterk zijn als in H2, in H1 was infantry vs Vehicles veeel gebalanceerder

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    het geweer heeft het uiteinde van een battle rifle :)

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden eerst ook dat er geen H3 zou zijn :)

maar we zien wel de 'AR' zal wel een BR worden zonder scope (net als bij de psitol) |:-

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet burst mode he .. als het semi + auto + burst alle 3 modes kan doen dan is het goed maar ik hoop het meest op alleen automatisch..

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Die Fred is al een paar keer doodgegaan..

Maar hij respawnt steeds:+

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat viel mij inderdaad ook al op.. toch de manier van dragen is wel hetzelfde als die van AR uit halo1. Maar ik hoop niet dat die zoals die battle rifle zonder scope gaat schieten. Vond dat burst fire maar irritant.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat het gewoon de Assault Rife uit Halo 1 is. Zelfde functies, zelfde vorm. Alleen zou ik het leuk vinden als je nu op dat wapen een kompas had dat je Mission Objective en je vrienden aangeeft.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Op het wapen? Je hebt toch al een radar.. heb liever dat op het wapen gewoon te zien is hoeveel kogels je nog hebt voordat je moet herladen of je wapen op is..

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    nee het is niet meer de ar uit halo 1 dat staat in de faq het is een br maar dan zonder scope en ik hoop auto..

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Persoonlijk dacht ik dat het brokstukken waren van menselijke gebouwen. Ik moest denken aan het grote rad in de Zanzibar multiplayer-map. Wellicht dat het soortgelijke installaties waren. Maar dit is gewoon gissen, geen idee wat het echt is.

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het is die supergrote lange paal wat de ruimte insteekt, jeweetwel die met die ringen erom heen ja. Die ook valt te zien in het menu scherm.

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Komt van de Bungie site dus zal trailer zal wel op aarde afspelen heh.

Misschien is planeet aarde wel de controle planeet van de halo ringen en de covenant dat al wist en daarom aarde wilden veroveren. =D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina