Ik doel meer op mijn reactie die ik ook al gaf in het Halo3 topic. Bungie zal er alles aan doen om weer een revolutionair product te maken, denk ik. Halo2 was daarin mislukt omdat het meer van hetzelfde was. Halo1 daarin tegen was echt iets heel nieuws en was nog nooit laten zien(niet qua gameplay en niet qua graphics). Maar ja dit is maar een gedachte van mij en het maakt me dus echt niet uit als ze weer doorgaan op het oude concept. Dat bedoelde ik met rare fratsen die bungie uit kan gaan halen , ze zouden dus best een MMO kunnen maken omdat ze weer eens iets nieuws willen(geef ze eens ongelijk).
En Gryphon, wat er zo slecht is aan Halo2? Het zijn die kleine dingetjes die het net geen super spel maken. Weinig echt vernieuwende wapens, en een single player die door veel mensen slecht gevonden werd. Ook werd er van tevoren veel meer gezegd dan dat ze eigenlijk waar hebben gemaakt, ik weet niet of je die E3 presentatie ooit gezien hebt maar zo is Halo2 dus echt niet geworden. Ook zijn er een aantal dingen laten zien qua voertuigen die er later helemaal niet in zaten(kijk dit maar eens) De multiplayer was zeker niet slecht, bijna uitstekend zelfs, maar door alle cheaters die er waren is het in die zin een klein beetje mislukt. Maar cheaters zullen er altijd zijn en dat gaat in Halo3 echt niet veranderen.
Laatst bewerkt: 4 mei 2006