1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wat dacht je van een SP verhaal en een MMO multiplaer gedeelte

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil gewoon dat ze bijde goed maken, De campaign van Halo 2 was gewoon niet normaal, De multiplayer vond ik op een gegeven moment ook boring worden. (Te veel cheaters, Te veel cheaters....ssss)

3. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zelfs zonder cheaters was het zuig.
    duurt 10 uur voordat je iemand dood hebt en dan hebbie hem bijna dood schiet iemand anders hem neer.|:-

4. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vond dat juist mee vallen alhoewel soms waren ze idd erg goed qua AI.
    Maar ik ben echt eens met Urty.. echt.. vieze beesten zijn ze, ik mag ze echt niet.
    Covenants zijn veel leuker:)

Typo//

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  5. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik... smg 3 sec. op iemands hoofd - en dan wel alléén op zn hoofd - en hij is dood.

Jij kan òf niet goed mikken, of je hebt het spel nooit gespeeld

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ach The Flood is snel weg met een zwaard of een shotgun. :p Ik denk dat The Flood wel een grote rol gaat spelen in Halo 3 of misschien Halo 4, maar ik weet niet of er een Halo 4 komt.

7. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zal ik eens in het echt 3 seconde lang een smg op jou hoofd zetten. Dan ben je echt wel eerder dood hoor.

en er komen 7 halo's ;)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zouden ze op E3 een launchdatum zeggen? Ik weet wel dat Microsoft altijd zei, deze keer komt halo 3 als hij af is,maar toch, misschien zeggen ze wel een datum...

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nene ik zie halo3 maar het daglicht hebben in 2007

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat ze het doodgaan in Halo 3 (iig MP) een beetje realistischer maken dan dat het geval was in Halo 2. Want net als wat Urty zegt. Ik irriteer mateloos aan dat "10 uur op iemand in knallen voordat hij dood is".
    Gewoon one shot one kill, geen gezeik :+

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    omg.. halo is geen call of duty.. het is gewoon een scien fiction shooter..

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    sceince fiction of niet, wil niet zeggen dat het zo fake moet worden.

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft nie voor niks zo'n dik pak aan, dus ze moeten 't gewoon zo laten.

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    halo 1 had ie net zo'n dik pak, was wel beter

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wat Jens zegt, Halo is GEEN Cod2 of Rainbow Six of BF2 maar gewoon Halo, en zo moeten ze het houden. Geen flauwekul met MMOFPS of weet ik veel wat. Gewoon doorgaan op het oude concept, dan wordt Halo3 een echte topper imo. Maar Bungie zal vast wel weer rare fratsen gaan uithalen.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Alsof Bungie al zulke rare fratsen heeft uigehaald.. Ik vind dat Halo 2 gewoon voortborduurt op een oud concept waaraan enkele nieuwigheden zijn toegevoegd, een schoolvoorbeeld van een sequal.

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

kuch*grootste hype ever*kuch 8)

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies. De hype rond Halo 2 was wel te groot, maar daarentegen is er niet veel mis met Halo 2 en is hij bijna net zo goed als Halo. Alleen Halo 2 was niet revolutionair. Er zijn wel van die mensen die Halo 2 afkraken, maar ik vraag me af wat er nou echt slecht is aan Halo 2?

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doel meer op mijn reactie die ik ook al gaf in het Halo3 topic. Bungie zal er alles aan doen om weer een revolutionair product te maken, denk ik. Halo2 was daarin mislukt omdat het meer van hetzelfde was. Halo1 daarin tegen was echt iets heel nieuws en was nog nooit laten zien(niet qua gameplay en niet qua graphics). Maar ja dit is maar een gedachte van mij en het maakt me dus echt niet uit als ze weer doorgaan op het oude concept. Dat bedoelde ik met rare fratsen die bungie uit kan gaan halen :), ze zouden dus best een MMO kunnen maken omdat ze weer eens iets nieuws willen(geef ze eens ongelijk).

En Gryphon, wat er zo slecht is aan Halo2? Het zijn die kleine dingetjes die het net geen super spel maken. Weinig echt vernieuwende wapens, en een single player die door veel mensen slecht gevonden werd. Ook werd er van tevoren veel meer gezegd dan dat ze eigenlijk waar hebben gemaakt, ik weet niet of je die E3 presentatie ooit gezien hebt maar zo is Halo2 dus echt niet geworden. Ook zijn er een aantal dingen laten zien qua voertuigen die er later helemaal niet in zaten(kijk dit maar eens) De multiplayer was zeker niet slecht, bijna uitstekend zelfs, maar door alle cheaters die er waren is het in die zin een klein beetje mislukt. Maar cheaters zullen er altijd zijn en dat gaat in Halo3 echt niet veranderen.

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    halo2 was super vernieuwend op xboxlive.. maar de multiplayer zelf (de gameplay..) was gewoon slechter dan die in halo1..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina