1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit echt de hype van Halo 2 gevolgd, dus ik kan begrijpen dat sommige mensen misschien teleurgesteld zijn nadat ze de E3 presentatie hadden gezien. Als je gewoon door die teleurstelling heen kijkt dan zie je een spel die bijna niets fout doet. Ik was eerst ook een beetje teleurgesteld dat je met een covenant speelt, maar ik denk nu dat het een hele gewaagde maar ook een goede en slimme keuze is geweest. Dat zal je waarschijnlijk wel in Halo 3 zien.

De wapens waren niet echt vernieuwend, maar er waren wel veel nieuwe wapens. Het zwaard was wel een vernieuwing en in de singleplayer was dat ding niet volop aanwezig en ook niet overdreven sterk. Het dual wielden was ook vernieuwend en werkte ook heel erg goed. Het enigste minpunt misschien t.o.v. de wapens is de balans, het ene wapen gebruik je bijna niet en de andere juist heel vaak, maar dat is meer een kwestie van keuzes maken.

Ik heb wel de making of Halo 2 gezien, die bij de LE zat. Daar gaven ze toch wel toe dat ze met die E3 presentatie fout zaten en dat het onrealistisch was. Ik heb er dan wel vertrouwen in dat de presentatie van Halo 3 wel realistisch zal zijn en wel zullen oppassen over wat ze zullen laten zien.

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je de multiplayer eigenlijk wel gespeeld via xboxlive?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die E3 presentatie was niet heilig. Bungie zei op de LE DVD dat ze na de E3 een mooie presentatie hadden, maar geen speelbaar level. Als je daarover nadenkt dan zie je in dat ze gelijk hebben. Dat hele level was zo over-scripted en zeer lineair. Het zag er groots uit, maar wat voor vrijheid had je? Of je misschien zelf de warthog kon inpikken om te rijden en vervolgens links of rechtsom zou kunnen gaan? Buiten dat, zat alles vol scripted events. Veel opduikende actie (shadows en warthogs die ineens tevoorschijn schieten, Brute die neerspringt), maar weinig echte gameplay.

En die voertuigen. Tsja ik vind het al heel wat dat ze zo ver zijn gekomen met de ATV, maar als Bungie zegt dat het niet past binnen de game (multiplayer vooral), dan leg ik me daarbij neer. En die Warthogs, tsja, ander uiterlijk voor hetzelfde beestje.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf geen Xbox Live, maar bij vrienden heb ik veel Halo 2 gespeeld op Live. Ik vind zelf iig de multiplayer niet het belangrijkste van het spel, als er geen multiplayer in een game zit dan wordt mijn beoordeling niet slechter ofzo. Wel een multiplayer is natuurlijk een hele aardige toevoeging.

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    mwah in de multiplayer zaten zoveel fouten dat je echt niet kon spreken van een spel dat bijna niets fout deed..

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof niet dat je de multiplayer offline bedoelt?

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik bedoel xboxlive inderdaad. maarja eigenlijk toch gewoon heel de multiplayer.. in split screen heb je ook nog teveel auto-aim vind ik..:)

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De ATV is een voertuig die bijna altijd slecht uitkomt in een mp game, kijk bij far cry instincts; daar was het een grappig ding maar puur voor de n00bs. De pro's maakte er nooit gebruik van.
    Ik denk dus ook dat de ATV niet goed zal werken in halo. Puur omdat die dingen heel onhandig zijn qua sturen, en je bent een super makkelijk doelwit; beetje met zn tweeën of meer op die gast battelen en hij is al dood, want je hebt totaal geen beschutting als je op die atv zit. Daarom is de ghost vaak wel een goede optie, hij is makkelijker te besturen omdat die zweeft. Denk maar niet dat je zulke manouvres kan uithalen op een ATV.

Ik snap ook niet waarom iedereen altijd zo blij is met nog meer voertuigen. De meeste voertuigen zijn in het spel kut/onpraktisch en gigantisch vern00bed. Denk aan de wraith, banshee, en scorpion; met de banshee op Ascension het irritantste (team rifles! :mad: |:- ) en dan de wraith op Zanzibar en Burial Mounds. In die games was het gewoon wie het snelst dat voertuig had en met weinig skill kon je zo al winnen. Want met de wraith kon je er voor zorgen dat er niet gesniped kon worden en dat de tegenstander de rocket niet pakt. Het brengt het spel gigantisch uit balans.

Ik hoop daarom dat ze niet nog meer onnodige voertuigen erin gaan stoppen, geef mij maar gewoon een hog en gassen maar :cool:

Ik hoop daarom dat Halo3 iets meer skill nodig heeft, minder auto aim uiteraard en vanaf het begin al goed uitgewerkte gamesettings op live.

9. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    1. waarom zijn voertuigen 'vern00bed'.... sommige lui kunnen er echt niet mee over weg

2. voertuigen brengen het spel niet 'uit balans' want zo is het spel nou eenmaal, uit balans brengen kan alleen als er iets verandert.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De voertuigen zijn vern00bed. Omdat sommige iets te krachtig zijn en de balans ver te zoeken is. Als een voertuig sterk is, moet het skill nodig hebben om het te besturen. Dat is er niet, dus kan je grootste spast in een wraith de beste spelers killen. Dat is simpelweg kut.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom kan je toch ook vehicles boarden, een tank is best makkelijk te boarden. :)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die kans is niet altijd aanwezig om dat te doen. Laat ik het anders zeggen dan. Stel je speelt 4v4 ctf Zanzibar covenant. Tegen goede spelers. De verdedigende partij heeft de rocket en de wraith. Balans? Weg!
    Je eigen voordeel word gewoon TE groot als je zo'n voertuig hebt.

Het irriteerde me altijd zo gigantisch veel als er weer zo'n idioot aankwam in zn voertuigje om mij te killen. ffs be a man en probeer me dan 1 op 1 te killen met wapens, dan heb ik gewoon meer het idee dat het door zijn skill kwam als hij mij vermoord dan als hij het door het gespray van zn banshee/wraith of wat dan ook.

13. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik man.... je pakt dan de invisability shield of whatever en board de wraith, en je gooit er 2 granaten in, simple as that.
    en boarden is ook simpel als je niet onzichtbaar bent, als de wraith schiet, spring je, als hij boost, spring je ook - als je dan geraakt word door de wraith vlieg je gwoon een tiefus eind ver weg - dus zo moeilijk is het niet...
    en op zanzibar heeft de partij in de base altijd als eerste de rocket launcher, zo niet, dan zijn ze of nieuw, of dom.

De enige voertuigen die ik irritant - overigens ook wel cool - vind zijn de banshee's. Sommige lui zijn gwoon ZO goed in het mikken dat je geen kans staat op open terrein als op coagulation, en deze lui kun je ook nog eens nooit boarden.

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen goede mensen heb je geen kans om te boarden omdat die je dan toch al neer hebben. Jou omschrijving klinkt allemaal zo lekker makkelijk wat het in de praktijk NOOIT was. Ga maar met je rocket op zanzibar die tank proberen te killen, voor dat je het weet lig je dood neer door een sniper of heeft die tank je al neer gemaaid.

Waarschijnlijk bedoel je met die wraith op waterworks. Als de tegenpartij dus en 2 banshees en 2 wraiths heeft heb je niks meer en ben je kansloos(balans is dus weg).

15. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    ja jezus zo kan je over ieder online spel praten... 'ja, goede spelers hebben je altijd heel snel dood' goh, omdat ze beter zijn dan jij.
    die tank is kapot met 2 schoten, en als jij daarvoor al meteen neergeschoten word door de sniper, die overigens nog niet gepakt is op het moment dat jij de rocket pakt, dan is dat niets 'uit balans' dan is dat lage skills. En ik kan me ook niet herinneren dat de tank en rocket niet allebij bij de base spawnen, dus dan heb je ze allebij, dus niks met rockets die tank proberen te killen.
    We spelen wel eens een potje.

16. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    hell no man heb je ook eens gehoord van Team work? eentje lijdt af jij board?
    verder je kan ze heus wel aan hoor. ;)

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol doe alsjeblieft niet alsof bullettime noob is ofzo hij ownt cker 95 % van dit forum hoor (inclusief jou) _0/ :{

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik dat hij noob is??
    nee dus.
    Als je een beetje goed team + teamwork hebt lukt het wel hoor.

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    bullet zat in LoC en onze clan had super teamwork dus daar zat het heus wel goed mee

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je hebt altijd wel een kans om ervan te winnen het gaat niet over jullie alleen ik weet zeker dat andere mensen of jullie het ook wel kunnen winnen hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina