1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blijkbaar lukt dit in jouw lvl 15 games. Maar niet in de potjes die ik speelde. Je bent sowieso een spast als je een tegenstander niet ziet als die camo heeft. Boarden makkelijk? Mwoah niet echt :cool:

En elke spast kan mikken met de banshee, dat ding heeft zo'n gigantische auto aim (wat niet?) in het spel.

Ik heb toch zo'n heel flauw vermoeder dat Bullet, Jensss en ik op een iet wat hoger niveau heb gespeeld dan wat jij deed. Verder post ik gewoon mijn mening, want ik zelf onderbouw. Jij komt terug met onzin wat nergens op slaat.

2. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    jaja lul maar lkkr verder...

http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=BuLLeTTiMe 88

Teamplay (meer dan 300 games) zegt nixxxx maar dan ook niks over jou spel.
    ik heb lang op XBConnect gespeeld, toen 1 jaar niet en toen 1 gratis maand op Live... en oh oh oh lvl. 15 is zo slecht voor iemand die amper tijd heeft om te spelen, gelukkig kan ik met zekerheid zeggen dat jij mijn opleiding niet aankan.

kom op man... hoe kan je dat nou zeggen, niet alleen is het onrealistisch maar ook errug leuk tegenover iedereen die voor de lol speelt, en een sociaal leven heeft.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja leuk, rot allemaal ff op uit mijn topic. Al dat eeuwige gezeik over Halo 2. Ik heb nog liever dat dit topic aan een pijnlijke dood sterft dan deze eeuwenoude discussie weer oplaait. Halo 3!

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vond http://missionhalo.com/script.pdf deze. Misschien echt een gelekt script, anders een erg goed geschreven verhaal! Lang stuk om te lezen, maar beter dan de Halo verhalen tot nu toe.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij nep maar is volgens mij idd vrij tof verhaal (kheb pas de eerste 10blz gelezen)

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij blz 13 :p is wel een goed verhaal, lijkt me wel kunnen :)
    edit// als dit het script zou zijn, zou het een aardig lang spel zijn lijkt mij :p
    edit// aan de andere kant vind ik de chapter titles niet echt iets voor halo 8)

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gast je maakt geen schijn van kans Tegen Bullet of Jens_0/

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dat niet lezen, want als het het echte script is dan vind ik het zonde voor de game. Ik heb wel een vraagje: Sluit dat verhaal aan op het eind van Halo 2?

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja natuurlijk doet het dat :):p

Ehm, juist wel! Bijv. a Pimp at Sea, is een 1 april grap van Bungie. Echt iets voor hun omdat er in te doen. Maja het is een goed verhaal iig!

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej ik vond de chapter titels er ook niet echt bij passen, het einde is wel weer mooi open 8)

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.360
    ik ga gewoon door met het topic, en zal het woord halo2 niet noemen :). Ik hoop deze week in het filmpje op de e3, en in het spel massive battles te zien/krijgen op aarde en geen ruimtegedoe meer..

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd :) Ik ga geen dingen verzinnen, want dan blijkt er achteraf weer niks waar van te zijn. Wachten dan maar op het filmpje.

13. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een idee wanneer halo3 uitkomt? *)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat niemand dat weet, mischien zelfs Bungie niet :p kheb wel zin dat ie uitkomt man, is toch eigenlijk wel een klasse franchise

15. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.360
    in ieder geval niet dit jaar lijkt mij

16. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
  17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    chill beest, ik zou gamespot af en toe bekijken

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hmm, nu Sony zijn ps3 in november de winkels in gooit.... of is dat te positief gedacht :) ?

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor :) Als MS vandaag of morgen gewoon wat leuke beelden gaat laten zien van Halo3 komt er waarschijnlijk wel een release datum aan vast. November/december is altijd lekker vangen voor Microsoft dus wie weet komt hij dan ook wel uit. Het zou zo maar kunnen...

20. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.360
    Als hij maar niet afgeraffeld wordt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina