1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Nou, ik zie master chief...een leuk deuntje en een ietwat kale omgeving. Imo niet echt een geweldige trailer, iedereen wist dat halo 3 eraan kwam dus laat dan wat gameplay zien. Veel mensen lopen het spel nu al op te hypen en er is nog niet eens 1 dingetje info vrijgegeven. Strax is de hype net zo hoog als bij deel 2 en dan valt deel 3 ook nog eens tegen. Ik wacht rustig af op een echte gameplaytrailer.

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 3 te vet!!!!

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als je had gehoopt op gameplay... Je wist gewoon dat dat niet ging komen. Daarvoor is het nog veel te vroeg. Maar ik vond het een erg mooi filmpje.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja net als de introductie van MGS4 moet ik ook hier antwoorden het is een CGI ... leuk filmpje .. maar ik wacht met smart op echte game beelden :)

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.360
    maar op de site van bungie is ook te lezen dat ze sinds halo 2 al bezig zijn met halo 3. zouden ze toch al een aardig end op weg moeten zijn toch?

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een coole trailer. Weet eimand waar ik die muziek kan downloaden die je op de achtergrond hoort. Als hij niet standaart ergens vandaan te halen is dan hoeft het niet.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Fardo jongen, ALLE spellen zijn CGI. Het wordt allemaal door Computers Gegenereerd. Alle computerspellen brengen Computer Generated Images. Je bedoelt misschien pre-rendered filmpje?

Dan moet je eens kijken wat Bungie zelf op hun site aangeeft: alles is in-engine, maakt dus gewoon gebruik van de Halo3 engine die ook de gameplay zal verzorgen. De HDR-belichting, het particlesysteem (bijvoorbeeld met dat mooi opwaaiende zand, wat je ook bij MGS4 ziet), de realtime self-shadowing, dat zal allemaal in Halo3 zitten. Alleen is er geen A.I. of wat dan ook wat nu zijn werk hoeft te doen.

Als je goed kijkt, zie je ook veel dingen die herkenbaar zijn uit de grafische stijl van Halo2. Maar dan Halo2 op steroids (net zo goed als Halo2, Halo op steroids was). Dit ziet er perfect logisch uit als een evolutie op Halo gebied, met een nieuwe, veel krachtigere console. Waarom zou je bungie zelf niet geloven? Die hebben wel van hun fouten geleerd in het verleden.

En op gameplay had je inderdaad niet hoeven te wachten. Dit is een teaser / announcement trailer. Je maakt de mensen lekker, maar zoals Alex zegt is het veel te vroeg voor gameplay beelden. Dan had Bungie weer veelteveel tijd in de demo moeten steken. En wat als men dan later weer beslist dat dat level niet voldoet voor het uiteindelijke spel? Juist, dan baalt iedereen weer.

Dit was het beste wat Bungie kon doen. Ik vind het vet. Een lekkere appetiser :D

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk filmpje, alleen die rotsblokken zijn nep. Viel me ff op:+

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Voor een ieder die twijfelt of de Halo 3 announcement trailer wel of niet realtime was, lees hier op Gamespot een artikel.

Zal er even wat quote's uithalen voor de luie mensen onder ons:

En een andere:

Vet toch?

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Bedoelen ze echt speelbaar of gewoon loos met de camera rond een 3D modelletje heen draaien? Ik geloof het pas als ik master chief in first person zie bewegen.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    @Marius

Dat wou ik ook net posten :9

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er maar bar weinig van.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet ff de trailer gezien op me xbox360 en _O_. Damn dat geluid :9. Echt geniaal!

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje is zo goed in elkaar gezet.
    Hij is echt mooi gewoon...

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Filmpje geeft veel vragen hoe wat waar ?? en het einde van halo 2 dan?

Maar ik heb er zker zin in (check m`n avo) weet niet wat ik verwachten moet misschien nog wat ingame beelden maar verwacht ut toch niet.

Die trailer is dan toch gewoon in-game oftewel zo gaat de game er ook uit zien als je footage krijgt...

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik hoop dat ze deel 3 op aarde houden, in de trailer is Master Chief in Afrika.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het maar een droge trailer.

*hides in bushes*

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ziet er wel droog uit daar ja. En die bosjes, die zijn ook kaal. Ik zie je!!

*schiet neer met Assault Rifle

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lol, ach`ja de eerste halo 2 trailer had ook zoiets, maar dat ze in 1 keer allemaal beelden vrijgeven.

Dit zorgt ervoor dat mensen er veel zin heb :p zoals ikke dus.

Die assault rifle zit er toch ook weer in dat had hij volgens mij in z`n hand.

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  20. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    t'is maar een announcement trailer..niet een gameplay trailer zoals die v Halo 2 ...deze trailer duurde ook maar en paar minuten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina