1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeggen idd: "conclusive of this story arc". Er kunnen/zullen er dus meer komen! Ik ben ook benieuwd of er weer een boek bij uit komt :) Wel weer zin om wat te lezen, vorige delen ook goed bevallen :)

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd zoiezo al een nieuw boek geschreven door de schrijver van het 1e & het 2e boek(The Flood werdt door Eric Nyland geschreven, die andere 2 door iemand waarvan ik de naam ff niet weet:+).

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    FF ouwe koeien uit de sloot halen, maar als dat ene Halo 3 script echt is dan denk ik dat die vreemde wezens de Forerunners zijn. Maar hun beschrijfing in PRECIES zoals die van Pfor. De aliens uit de game Marathon, een andere shooter van Bungie, met een hoofdrol speler die een Mark. 4 pak aan heeft. (Chief heeft in Halo 1 een Mark. 5 pak aan en ik Halo 2 een Mark. 6.) Bungie zegt zelf dat Halo en Marathon niks met elkaar te maken hebben, maar het Halo 1 difficulty schild, wat de moeilijkheidsgraagd aangeeft heeft het Marathon logo. Ook speelt een A.I. genaamt en cortana een kleine rol in een van de Marathon delen...

Ik zal al jaren te zoeken naar aanwijzingen dat Halo en Marathon wel degelijk hetzelfde zijn. Misschien krijg ik in Halo 3 het antwoord...

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Heeeej, of is Halo 3 echt de laatste "Halo" en gaat het verder met Marathon (waar het voor Bungie echt allemaal mee begon volgens mij...).
    Marathon kan gewoon Master Chief hebben voor wat FPS actie en verder gaan met andere elementen....

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik wil niet vervelend zijn maar er is al lang toegeven dat er een ander spel van bungie in de wereld van Halo afspeelt...

6. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, ze hebben gezegt dat het de laatste is in DEZE storyarc, dus......

Iets van een Pistol achtig wapen. Niet te veel wapens, geen of niet veel detructible environments IN MULTIPLAYER. Een goed verhaal. Dual-wielden eruit, Assault Rifle erin(lijkt goed te gaan), plasma wapens die bevriezen, minder auto-aim, geen melee's waarbij je 3 meter naar iemand vliegt en dan 3 keer mist(en dit is serieus waar, ik heb games gehad dat geen één melee raakte), sword met batterij en geen lunge, maar gewoon een melee die in 1 klap killed als je bijv een bepaalde tijd op iemand zit met je crosshair. Rockets ZONDER auto-aim, wat sterker mag wel, beter spawn systeem voor de wapens, beter RE-spawnsysteem, sniper die skill eist, Plasma Pistol die niet op hoeken heen vliegt, een camouflage die je ook echt camouflaged, overshield die wat langzamer leeggaat.

Kan ffe nix meer bedenken..

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Als er iets irritanter was in Halo CE was het het bevriezen van je mannetje na een plasma bolt, en destructive inviroment is altid beter dan zo'n stijf level waarin je niets kan, bij de rockets moet de tracking verminderd das waar, dual wielden is cool maar magiets zwakker, en als je de camouflage nog minder zicht baar maakt wordt het een grote n00b pickup (dat is het zowieso) en overshield moet gewoon veel sneller op gaan, maar das mijn mening. Dit alles zodat Halo3 niet zo n00by wordt als het vorige deel.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    amen, kben het met je eens, had het niet beter kunnne zeggen.

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    man, dat bevrieze was een van de leukste dingen om te doen in H:CE _O_
    ik wacht gwoon af, er zijn zoveel dinge die ik wil zien die anders moeten, laten gwoon houden dat het meer H1 wordt dan H2, want dat zou de shit zijn, ik wil de skill weer trug die H1 gaf, zodat je je echt kan onderscheiden van de rest

helaas zou dit waarschijnlijk niet gebeuren :'-(

maar het liefst ook een DIKKE sp

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    al dat gezeik op halo 2. het spel was helemaal niet nooby, iedereen kan hetzelfde gebruiken. je hebt noobs maar een spel is niet nooby. en je kan dual wielden mensen best aan als je zelf geen dual hebt.

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Als je goed was kwam je door het ranking systeem vanzelf van die noobs af O-)

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha , ook mee eens , maar hét grote probleem was dan weer eens je van de noobs verlost was ,je dan automatisch in het vaarwater terecht kwam van de modders, cheaters , standbeyers en de hostproggebruikers en de hele rest van zelfverklaarde pro's die uiteraard alléén zichzelf als pro beschouwen en de rest als noobs aanzien .
    Nou geef me dan de noobs maar , aangezien die gastjes de game op hun beperkte manier zo goed mogelijk proberen te spelen zonder de boel te willen belazeren in ruil voor een hoge ranking.:eek:

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Persoonlijk mogen ze van mij de noob-combo eruit gooien, de rest was voor mij okay (ik ben niet zo zeikert van nature :cool:)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat je hier zegt is fout.

The Fall of Reach en First Strike zijn Eric Nylund, en het deel The Flood is van William C. Diaz, dacht ik. Ik de boeken ven Nylund, maar niet die van Diaz. Dus misschien zeg ik 't ook wel fout. :+

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van nature ook geen zeikerd, maar ik wil gwoon dinge niet trug zien van H2, want dan zou ik denk ik alleen Sp spele, en dan een andere game online gaan doen (tegen die tijd zijn er zat andere goeie games)

ik ga ook niet op in waarom H1 beter is als H2, want dat duurt te lang, en er zal toch wel iemand die gaat lope zeike op mij ;)

zulle we gwoon weer gaan fantasere over H3 ??

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    hier nog een shakycam filmpje met reacties live bij de conference

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij heeft echt een of andere loser dat word verzonnen, het is gewoon een goede combinatie en je kunt je er meestal ook tegen verdedigen.

dus van mij mag ie blijven in halo 3 :p

18. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar we moete niet gaan zeike over halo 1 is beter dan 2 dat is verleden tijd er zijn nieuw dingen uitgevonden en beter manieren om betere graphics te krijgen het halo 3 empirim is er

19. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door falcon NL
    Persoonlijk mogen ze van mij de noob-combo eruit gooien, de rest was voor mij okay (ik ben niet zo zeikert van nature )

jaah ik ben ook eigelijk geen zeikerd maare ja er zijn gewoon goeie combos kan je niks tege doen

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net wat bedacht: er is een nieuw stukje op de bungie site over halo 3 en daarin wordt gezegd dat de spartan niet linda of kelly is. MAAR er staat niet dat het fred niet is.:eek: en ook wordt de spartan nergens de master chief genoemd maar gewoon chief. iuk denk dus dat het helemaal niet de master chief is in het filmpje.

als iemand anders dit al gepost heeft wordt ik gek want ik vond het heel slim van mezelf O-)

EDIT: ik bedacht me net dat ik helemaal niet zeker weet of fred nog wel leeft, als dit niet zo is verbeter me dan alsjeblieft.

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina