[X360] HDMI Kabel & Charge Kit

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door ClassicNL, 4 okt 2011.

1. ClassicNL

ClassicNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik verkoop HD Kabels, voor de mensen die niet weten wat het zijn: Met deze kabels kun je op HD tv's spelen. Met deze kabel kun je van HD naar normaal TV switchen met een knop die er op zit. Dus je kunt er ook met normale tv's mee spelen. Ik heb deze zo'n 5 thuis liggen.

Ook verkoop ik Charge kit kabels, hiermee kun je je controller opladen.

Kabel voor HD : €6,-
    Charge kit Kabel: €7,-

Alle bij de producten zijn helemaal nieuw.

klik op de spoiler voor een Beschrijving van de HD kabel:
    De Component HD AV-kabel van EAXUS is de All-in-een oplossing voor high-definition en standaard TV's. De kabel kan worden gebruikt om zowel normale als HDTV te weergeven van uit je Xbox 360. Via een schakelaar kunt schakelen tussen TV en HDTV-signaal. De kabel is volledig afgeschermd en heeft een lengte van 3 meter. Alle aansluitingen zijn verguld voor een optimale signaalkwaliteit. Bovendien heeft de snoer een optische digitale uitgang voor Dolby Digital 5.1 Surround Sound. Geniet van high-definition games met 720p of 1080i progressive-scan dvd-weergave op 420p. En dat alles op fantastische Dolby Digital 5.1 Surround Sound. Haal het meeste uit je console, tv en stereo. Geniet van prachtige graphics en fantastisch geluid. component, HDTV, kabel, RCA.

Mvg

Deel Deze Pagina