1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Win Call of Duty Modern Warfare 3 voor niks!! (verloting)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Wesley21, 28 mei 2012.

  1. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil deze game niet omdat ik al 2 jaar achter elkaar niet over mag naar de 3e van vmbo gl. Aangezien ik de afgelopen 2 jaar enkelt en alleen maar spellen op me 360 speel. Ik wil nu iets moois gaan maken van me leven en daarom mag ik geen spellen meer kopen en krijgen.
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen denken echt grappig te zijn. Die reactie's in dit topic... :emo:
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Jouw reactie kunnen we bij deze in elk geval noteren als de minst grappige en zinnige in dit topic :thumbs: Oh ja, hij is ook best wel irritant...
     
  4. Wesley21

    Wesley21 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Held.

    Tot 2 uur morgen kan er nog meegedaan worden. Reacties na 2 uur tel ik dus niet mee. Ik ben om ongeveer 7 uur 's avonds thuis en dan kies ik de winnaar.
     
  5. MisterShakerNL

    MisterShakerNL Bazaarhouder

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem niet omdat er altijd geleerd wordt dat als dingen te mooi zijn om waar te zijn, ze dat meestal ook zijn. Betalen om een ander iets te geven die je totaal niet kent, u had a call of duty from above!
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoef hem niet omdat ik geen echte Nederlander ben. Ik ben hier natuurlijk wel geboren, maar ik deel de Nederlandse mentaliteit niet. Altijd maar die Nederlanders die vooraan de rij staan als er iets gratis op te halen is. Mensen die elkaar de hersens inslaan als een winkel stunt met koopjes. Mensen die profiteren van verkeerde prijzen op webshops en dan meteen 20 stuks bestellen. Levert die webshop ook nog, dan staat marktplaats vol met die dingen, maar dan voor een woekerprijs. Nederlanders proberen overal een slaatje uit te slaan. Nederlanders zijn egoïstisch en zijn alleen in staat om te profiteren van anderen. En dan dit topic. Wil je jouw versie van Modern Warfare verkopen voor 25 euro, dan blijft het angstvallig stil in je topic. Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en schermen met prijzen van obscure buitenlandse webshops om de prijs naar beneden te krijgen, om je feitelijk als verkoper af te zetten. En nu het spel gratis is, dan zie je natuurlijk al die Nederlanders weer met hun hebberigheid. Te gierig om zelf iets te geven, maar natuurlijk present als een willekeurige buitenstaander een spel gratis aanbiedt. Nee, ik spuug op die Nederlandse mentaliteit. Ik doe niet mee aan dit soort praktijken. En daarom wil ik dit spel niet hebben.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    U mad bro?
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    I'm not your bro, buddy!

    :+
     
  9. Usocute

    Usocute Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    When i play CoD i stop playing CoD and start fapping instead; daarom moet k em niet.
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè verdorie. :+
     
  11. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Waag het niet om dit idiote spel naar mij te sturen! Ik haat oorlogje maken,veel liever sticht ik vrede. Ik heb een hekel aan mensen doodschieten, liever verzorg ik ze. Ik veracht groene uniforms, liever heb ik een kinky SM-pakje. Ik schuw de confrontatie, liever kruip ik in een hoekje. Call of Duty is alles wat ik verafschuw in deze maatschappij, bah.
     
  12. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ik hem niet wil?Omdat ik hem NEVERRR zal gaan spelen, dus hij beland bij mij in de kast en komt hier ook nooit meer uit!
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik wil hem niet omdat ik hem al heb.
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik wil hem niet omdat ik hem iemand anders gun.
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil m niet puur en alleen dat jij me in een PM belooft heb dat ik m zou winnen.
    En ik dit natuurlijk niet eerlijk vind voor de rest!
     
  16. Wesley21

    Wesley21 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    En de winnaar ist.......... Killamonkey met de geweldige post die hieronder te zien is.
    Net niet gewonnen, maar wel zeer sterke reacties.

    Bedankt voor het meedoen iedereen, ik heb alle reacties doorgelezen en heb erg moeten lachen. Wees niet getreurd als je niet gewonnen hebt. Ik blijf zulke acties doen en ik verloot via twitter zelfs het officiële shirt van het Nederlands elftal als ik voor de jongens van Bert tegen de Denen spelen 250 volgers heb. (naam van account kun je evt in een pbtje vragen)
     

Deel Deze Pagina