1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Virtual server is het heb het gevonden. Alleen moet je ook IP adress invullen?7

    Sorry DP dacht dat ik hem had ge-edit.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2009
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    IP-adres van je 360 volgensmij, ja dus.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt misschien daar het probleem is deed eerst me PC ip invullen maar net ging ik kijken bij network settings op de 360 en daar geeft die een andere aan alleen het laatste cijfer is anders.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat "Local IP" dus je moet het IP-adres van je PC invullen.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tevens moet je je xbox een static ip geven .. vast ip adres geven .. anders werkt het niet
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Me PC Ip adress is 192.168.1.1 en als ik bij de xbox kijk dan is dat 192.168.1.2.
    Als ik hem Static maak kan ik die gewoon manueel invoeren in de 360?
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox heeft een ander IP dan je PC, dat is normaal. Met dat IP-adres van je Xbox hoef je niks te doen bij Port forwarden, alleen als je DMZ wil enablen.
    Of je hem handmatig kan invoeren weet ik niet maar de Xbox kan hem iig wel zelf automatisch vinden dacht ik. Althans dat doet hij bij mij.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag. Ik ging toen straks racen met een paar man. Iedereen kwam in de room toen ze een invite kregen alleen ik niet en dit probleem kwam nog een keer toen ze van host wisselde om te kijken of het daar aan lag. Dus ik dacht ga is kijken of de Nat goed is. testje gedaan en er kwam verder niks te staan. Dus ik maakte net een static ip en zette de poorten 88 en 3074 open op dat ip adress en toen ging ik testen maar toen kreeg ik wel een melding dat me nat niet goed was. Ik heb hem nu weer op automatic gezet en krijg verder geen melding.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij port forward moet je je xbox een static adres geven en deze manueel invoeren op je xbox 360. Deze moet je ook met portforward weer gebruiken om de poorten open te zetten. Anders werkt port forward niet ... alleen met upnp hoef je niets te doen
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet de static ip een beetje lijken op de oude of mag die ook compleet anders zijn?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Moet lijken op de oude ... alleen de laatste cijfers mag anders zijn ... maar ik zou het zo laten ;) .. alles opschrijven en dan invoeren
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DNS hoef ik verder niks mee te doen?

    Edit:

    Ik heb het allemaal ingevoerd. Maar als ik dan een de test doe op de xbox. Dan geeft die Nat Strict aan.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2009
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voer het statisch IP van je 360 eens in bij Virtual DMZ en test je NAT dan nog eens
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog steeds dicht. :)
    Ik vond het eerste dashboard handiger. Toen kwam er te staan strict of moderate. Nu krijg je alleen een uitroepteken.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet ik bij de xbox ook niet de DNS veranderen?
    Waar staat nog Primary DNS server het ip adress van de router en niet van de xbox?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tenzij jij je eigen DNS beheert zou ik daar de dns servers van je ISP invullen :D

    doe even start>uitvoeren>cmd ipconfig /all

    en vul alles precies zoals het op de PC staat ook in op de Xbox behalve dan natuurlijk het IP adres zelf. En doe dan nog s een testje
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij dns op je xbox moet je gewoon je router ip intypen hoor ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Die moet je even uitleggen. Moet de DNS op de xbox hetzelfde zijn als de ip adress?
    Want ik kan er 2 invullen.


    Zet ik voor de verandering een keer op automatic dan komt die wel de test door.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dns moet het zelfde zijn als dat het nu is (mag dus op automatisch staan) .. anders dezelfde waarde opgeven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina