1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hij heeft nog z'n Zyxel modem/router combo ervoor zitten. Uitzonderingsregelsmaken gaat bij de meeste routers ook gewoon. Ik bedoel ook niet dat hij al z'n netwerkapparaten (incl PCs) in DMZ moet gooien :)

    Edit: Even ter verduidelijking, de router firewall zorgt meestal voor een filtering van outbound data packages, inbound packet filtering is een onderdeel van NAT beveiliging. Het hangt van je router af hoe z'n firewall werkt, zoals bv SPI wat iets grondiger pakketjes filtert of port stealthing, maar zelfs al staat je router z'n firewall af (en het netwerkapparaat staat niet in DMZ) dan is het nog beschermd door je router.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  2. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    oh heb je t over de firewall van zn belkin?
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar in je Xbox kan je zien of je NAT open e.d. is? Bij de connectie-test kan je het niet meer zien.....

    In MW2 stond altijd Moderate, maar nu bij Battlefield 2 kan ik dus nix meer joinen......

    Alvast bedankt :)
     
  4. wuuht

    wuuht Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik Xbox nu ook met een kabeltje (eerst via me laptop) ik had upnp al aangezet op de fritzbox maar ik heb nog steeds moderate
     
  5. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de connection test geen warning krijgt bij het verbinden van internet -> Live dan is je NAT open. In alle andere gevallen (moderate en strict) krijg je hier wel een warning.
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    De warning die je krijgt is dat dan die MTU moet op 1375 staan :confused:

    Deze melding krijg ik weleens.....
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee dat is nog een andere warning. MTU size kan je aanpassen op je routerinstellingspagina. Heeft te maken met de grootte van de datapakketten die worden verstuurd en kan samenhangen met lag/te weinig bandwith vooral als er nog meer netwerk/internetverkeer is.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    We zijn ondertussen ook de 1000 posts weer gepasseerd, voor de overzichtelijkheid te bewaren en om meteen ook even de startpost wat te vervolledigen beginnen we aan een gloednieuw deel 3.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal op deze thread even een slotje plaatsen !!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina