1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360]Xbox LIVE NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 mrt 2010.

1. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ik HEb een Apple iMac hoe moet dat dan?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Staat ook een filmpje met een mac bij :)

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb die vid al gezien ik probeerde zelfs op windows 7 maar het luks nog steeds niet......

4. BBE TheOne

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Apple iMac hoe moet dat dan:confused:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op een mac gebruik je Terminal in plaats van cmd

6. BBE TheOne

Leuk Bevonden:
    0
    lukt niet... ik heb in terminal ingetypt gevolgd door een enter.....

ping -t www.google.nl

dan krijg ik ping: invalid timeout: 'www.google.nl'

nu heb ik in getypt ping www.google.nl nu doet ie allemaal 64 bytes from 74,125,79,103 : icmp.... enz enz daarachter steeds een ping time: 6.758 ms dan hoger dan lager enz enz bedoel je dat?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja laat bijvoorbeeld een ping laat lopen op je laptop/pc naar een stabiele server (bv Google), en je speelt gewoon op xbox live. Op het moment dat je weer eens een disconnect ondervindt op xbox live ga je kijken naar je laptop/pc of die ongeveer rond hetzelfde tijdstip ook een verbroken connectie had (aangegeven door een ping request time out) of dat het enkel een probleem van je xbox 360 was.

Ik las even terug en zag dat je zowel je xbox's IP als DMZ hebt ingesteld, de poorten nog eens manueel geforward + UPnP enabled? Desondanks je open NAT zou daar misschien toch ook wel iets fout kunnen gaan. Als je gewoon UPnP enabled is dat niet genoeg voor een open NAT op je xbox 360?

En als er geen enkel ander netwerkverkeer is (geen laptops/pc's/.. die aan staan), ondervindt je dan nog steeds (even vaak) zulke xbl disconnects?

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    sorry dat ik onderbreek.....

ik ben op vakantie en heb laptop meegenomen zodat ik nog steeds op live kan.....

Alleen mijn laptop maakt draadloos verbinding dus moet ik die draadloze verbinding een bridge maken met Local Area???

En ja ik heb de video's gezien ik heb zelfs tijdelijk een windows 7 geleend en lukte niet nu heb ik mijn XP weer......

MrBeast NL

9. BBE TheOne

Leuk Bevonden:
    0
    geen packet los, geen gebroken verbinding... ik word er echt gek van klote disconnent... pfff iemand die me kan helpen

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat werkt er niet juist? Kan je de bridge in de eerste plaats niet tot stand brengen of heb je gewoon problemen met xbox live? Dit laatste kan niet altijd vermeden worden als je gebruik maakt van deze methode.

Een netwerk bridge tot stand brengen zou moeten werken als je de stappen in de video guide volgt. Heb je zeker de juiste adapters gebridged? D.w.z. tussen je wireless adapter en je ethernet adapter? Dan krijg je normaal een apart icoontje van je netwerkbrug. Klik eventueel hier even op Properties en kijk of de 2 correcte adapters toch zijn geselecteerd/aangevinkt..

Hm, heb je dit probleem nog maar een tijdje, of is het altijd zo geweest bij deze opstelling/router? Heb je al eens geprobeerd je xbox rechtstreeks met de modem te verbinden (normaal zou het dan verholpen moeten zijn), dit om even zeker te zijn dat het probleem wel degelijk bij je router ligt.

11. Remco

Remco Guest

m'n NAT is nu weer strict. En Delphiki had het over DMZ. Maar de vraag is nu: waar kan ik dat op mijn routerpage vinden?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je het reeds met UPnP geprobeerd? Bij je security/firewall settings zou de optie DMZ ook ergens moeten staan.

13. Remco

Remco Guest

UPnP heb ik al geprobeerd, dat ging even goed, maar later sprong ie alsnog op strict. Ik ga DMZ even zoeken, alvast bedankt! :)

14. Remco

Remco Guest

Hm.. nog steeds niet gevonden. Ik geef het op.

15. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hier denk ik een groot probleem.........

Ik was GTA4 aan het spelen terwijl mijn nicht de bed verschoof en toen viel mijn xbox(niet hard klap maar hij stond nog schuin stond iets naast) ik hoorde een raar geluidje ik zette snel mn xbox uit en haalde dan cd eruit.....

En dan zie ik een groote cirkel op de cd...... hij doet het wel maar als "Grand Theft Auto" komt gaat hij niet verder en open hij ook niet de Menu.

Kan ik de cd nog maken???

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet echt een NAT probleem :+

Je kunt even met de disc naar een Gamemania winkel gaan, daar polijsten ze krassen uit je spel voor €5.

17. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt :p ik had hier gepost omdat etc. stond en ik voor niks een thread maak...

Dus naar gamemania gaan 5euro betalen en cd is weer gemaakt???(het is wel een grote cirkel)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het kan zijn dat je DVD echt helemaal verpest is maar vaak kunnen ze hem daar nog wel repareren. Ik zou ze die kras gewoon even laten zien en vragen of ze er nog wat van kunnen maken.

19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt ik zal kijken of ze wat kunnen van maken :p

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    In de online handleiding van je router zie ik wel DMZ vermeld staan bij Firewall settings maar verder geen info. Heteb je'm van je ISP gekregen, en welke? Het zou kunnen zijn dat ze een eigen firmware hebben geladen die sommige features ontoegankelijk maakt.

Deel Deze Pagina