Het probleem is nu:
Sinds de vorige keer heb ik ook een draadloze network adapter gekocht (de goedkopere) die het eigenlijk prima deed. Nu bleek weer dat het allemaal niet goed zat, de network test resulteerde in een probleem bij het NAT. (moderate) Met als gevolg dat hij om de 20 min een tijdje offline gaat, me uit me spel gooit, en weer online gaat. Ik ben aan de gang gegaan met de tips die ik overal kon vinden; port forwarding, statisch ip, UpnP en veel uitproberen. Ik kom er weer echt niet uit, en nou las ik ergens dat andere mensen met een soortgelijk probleem menen dat er bijna niet uit is te komen zonder weer allemaal dingen aan te schaffen. Ik las iets over een switch en een 2e router in het netwerk aansluiten, 2e router ook als switch ofzo) Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en zeker weet hoe dat op te lossen is?
Nee, ik heb portforward echt helemaal goed gedaan voor zover ik kan zien. DMZ heeft volgens mij een andere naam bij mijn router (default server zag ik staan?). Als iemand een andere manier om DMZ te krijgen weet dan is dat 1 potentiële oplossing. Verder weet er iemand iets over een niet xboxcompatitabele router die het wel doet met een switch ertussen? En zo ja, wat voor, welke soort, etc?
Laatst bewerkt: 20 sep 2010