1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360]Xbox LIVE NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 mrt 2010.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Onding met alles erop en eraan inderdaad. Vier poorten voor lan en wifi :) Internet is wel gewoon retesnel! Usenet met 6000 kb/s bijvoorbeeld :)
     
  2. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik heb een speedtouch 716 van KPN en mijn nat is strict.
    Ik kan hem gemakkelijk op open krijgen dmv upnp in te schakelen, maar dan krijg ik te maken met server problemen, dus dit is geen optie.

    Met poorten open zetten is het voor mij nog wat onduidelijk hoe, want ik kan: ''Assign a game or application to a local network device'' aanklikken, maar dan weet ik niet welke ''device'' ik moet selecteren. Mijn xbox staat er niet tussen geloof ik.

    heeft iemand een tip voor me? alvast erg bedankt.
     
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n ding en ik heb nu hetzelfde probleem ook weer.. Kan iemand eventjes helpen? \o/

    Het is toch geen goed idee als je een aantal poorten openmaakt en daarna toch je UpnP aan doet? Ik heb beide namelijk al geprobeerd, maar alleen UPnP aan helpt niet. Het blijft nu maar op strict staan.

    Ik kan niet meer bij de routerinstellingen... Hij pakt m'n IP adres niet in de browser
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  4. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft de KPN Experiabox Arcadyan arv7519.
    Nu heb ik al heel veel vrienden van mij geholpen met port forwarding, maar dit wel echt een drama.
    Waar moeten de porten worden ingevuld?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de arv7519 moet je zowel een Public- als LAN-poort invullen en daar gaat het dan ook fout.
    Veel oude apparaten ondersteunen maar 1 poort voor zowel LAN (extern) en Public (Intern).

    Wat je zou kunnen proberen is het volgende.
    Geef je arv7519 eerst een hard-reset.
    De arv7519 zal eerst opzoek gaan naar een nieuwe firmware en daarna de instellingen downloaden van de server van KPN.
    Als je met dynamische ip-adressen wilt werken kijk even of de HDCP-lease kan worden verhoogd van 1 dag naar bijvoorbeeld 1 maand.
    Zo niet dan kiezen voor een statische ip-adres.

    Sluit de Xbox360 aan en geeft deze een automatische- of statische-adress.
    Ga naar Port Mapping en vul hier het ip-adress in en vul bij Public en LAN de zelfde poorten in.
    Als alle poorten zijn ingevuld , sla je de instellingen op.
    Schakel de Xbox360 uit en geef de arv7519 een soft-reset.
    Pas als de arv7519 volledig is opgestart , schakel je de Xbox360 in.
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag xboxers,

    Ik heb een houdend probleem. Ik heb de Thomson Speedtouch 780 en ik heb sinds een aantal weken houdende NAT status. Ik krijg het maar niet voor elkaar om het te veranderen. Als ik UpnP aandoe, blijft het strict. Als ik probeer te portforwarden, blijft het strict. Zelfs als ik het combineer met elkaar (wat vorig jaar voor een uitstekende verbinding zorgde) Ik heb het nu zo staan:

    [​IMG]

    Kan iemand eventjes helpen? ik zou het echt zeer op prijs stellen.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het spelen van Modern Warfare 3 zie ik dat mijn NAT-type regelmatig verandert.
    De ene keer staat hij op 'Moderate' en dan weer op 'Open'.
    Ik vraag me af hoe ik ervoor kan zorgen dat hij op 'Open' blijft staan. Tijdens het spelen merk je echt dat dit de internetsnelheid zeer ten goede komt.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een tip voor mensen met een Horizon box die hun Xbox niet draadloos op het netwerk krijgen, zet je Wireless security eens op WPA, als het goed is werkt het dan wel :).
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Thanks! Nu nog even stoeien met de NAT settings en we kunnen weer.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een Versatel DV-201AMR. Mijn grootste en domste vraag ooit: Is dit een router of een modem?

    [​IMG]
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je coax kabel die internet levert of glasvezel sluit je die daarop aan?
    Als dat zo is zal het een modem/router in 1 zijn die bestaan namelijk ook nog :)

    Gebruik je een ander kastje voor internet en deze sluit je daar weer op aan is het een router.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bovenstaande heb ik dus dan. :)

    Volgende vraag: Kan ik dan alsnog proberen om mijn poorten te forwarden zodat ik 'open' krijg?
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    yep dat kan :) omdat je een router/modem in 1 hebt.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb dit geprobeerd, maar helaas nog steeds niks =( Verder werkt het gewoon goed, maar die xbox blijft echt hinderlijk om ergens op aan te sluiten :{

    Nu heb ik geen beveiliging en dan werkt ie wel :|

    edit: Het is gelukt :) WPA+ TKIP moest het zijn (was AES)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaargh, ik blijf bezig... Mijn NAT, zowel op PC als 360, blijft op Strict staan. Hoeveel ik ook forward...

    Heb zo'n Ubee-modem van Ziggo. Iemand verder ervaring mee?

    Edit:

    Oke, WTF. Ik veranderde wat verkeerde dingen in het modem, dus heb die even terug naar fabrieksinstellingen gedaan. Nu kijk ik in Blops naar mijn NAT: " OPEN". Prima :)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Een vriend zit bij KPN en daar is hun 'kastje' doorgebrand waardoor ze even twee dagen zonder internet zaten, dus nadat ze een nieuwe 'kastje' hadden begon hij met alles weer aansluiten. Hij had altijd 'open' en nu ook weer, alleen kan hij niemand joinen. Plus het feit dat zijn internet op de 360 er sporadisch uitvliegt. Iemand met een oplossing hiervoor?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Heb sinds van de week glasvezel van KPN, experiabox V8 ofzo..

    Maar nu staat mijn NAT op "STRICT" hoe kan ik deze weer op open zetten?
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had last van hetzelfde (ook KPN), maar toen ik onderstaand stappenplan nauwgezet heb doorlopen werkt het bij mij als een zonnetje!\o/\o/:thumbs::thumbs:

    http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259
     
  19. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare vraag hoe stel je een Static IP Adress in voor je xbox 360??
    Ik heb een Davolink DV-2020
    Ik heb ook een Moderate Nat Type die wil ik graag op open zetten maar het netwerk moet wel beschermd blijven van pc en dat soort dingen.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435

Deel Deze Pagina