1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    nat instellingen
    NAT - Edit SUA/NAT Server Set

    --------------------------------------------------------------------------------

    Start Port No. End Port No. IP Address
    1 88 88 192.168.1.44
    2 3074 3074 192.168.1.44
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12


    Warning: Ports 5060 and 16384 to 32767 are normally in use for voice!



    --------------------------------------------------------------------------------
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  2. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe gaat de test nu?
     
  3. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    tja NAT blijft volgens de xbox op strict staan.
    andere kabels, stekker eruit. fabrieks instellingen, opnieuw de hele rataplan invoeren en voila...strict. Je kunt zeggen van xbox wat je wil (of van mij/router) consequent is het wel.
    .....:-(
     
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens ALLE beveiliging uit te zetten. dus geen macfiltering e.d. en probeer het dan nog eens

    (het is vast een lullig vinkje oid waardoor het hele zooitje in de soep loopt...;) )
     
  5. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    oke laatse vraag en dan moet ik gaan werken. heb avonddienst.
    Is de gateway in het eerste blok van de setting, juist hetzelfde of juist anders dan de dns setting (primary). Bij mij zijn ze allebei nu dus 192.168.1.245 (adres van mijn router??)
    later en misschien tot ooit op x-bo live. killing-spread
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    de gateway is je router die de verbinding met het internet verzorgt.

    -edit- volgens mij kan je dns ook hetzelfde als je router zijn, dan zoekt de router naar de dns-adressen. Maar dat weet ik niet zeker...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien ik nog steeds nat problemen heb en een super oude router ga ik een nieuwe ruter kopen.
    het moet een wiredrouter zijn, heeft iemand aanraders vooral voor het spelen van games?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    linksys, sitecom, etc
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, sitecom is inderdaad een hele goede, heb er zelf ook 1 van sitecom en werkt perfect :)
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    zou dat het zijn? de 360 van mijn broertje is namelijk aangesloten met een netwerkkabel die hij ook voor zijn pc gebruikt. Dus als ie wil computeren moet de netwerk kabel in de pc, en voor LIVE gaat ie in de 360. Is het mss verstandig om een kabel apart voor zijn 360 te gaan gebruiken.. zodat die dus net als ik tegelijktijd kan internetten en LIVEn??
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Linksys :) Gister onze nieuwe binnen gehad, plug en play en NAT op open :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat maakt niets uit ... het ligt aan je router .. dus je moet port triggering gebruiken ... of de tips volgen die ik je gaf
     
  13. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ja, maar heb je wel gelezen hoe hij z'n xboxen beide met een dynamisch adres heeft laten staan? Dat geeft dus zeker problemen. Of hij moet ze ondertussen statische adressen hebben gegeven.

    @titan1980: zet maar eens alles (pc's en xboxen) uit, je router uit en aan en dan één van de xboxen aanzetten. Die krijgt dan ip adres 100 en niet 101 of 102. Zet dan de andere ook aan, die krijgt dan 101. Als je eerst 2 pc's aan zou zetten, dan krijgen die xboxen resp. 102 en 103.

    Gewoon die instellingen van de xboxen op handmatig zetten en alles hetzelfde invullen zoals deze nu weergeven, behalve het ip adres (pak bijvoorbeeld 98 voor de ene xbox en 99 voor de andere).

    Als je dat niet doet, dan heeft port-triggering ook weinig zin.


    @rudeboy: precies wat aldmar zegt en werkt zeker, anders zou de test niet zo ver komen.
     
  14. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem bij het downloaden van Demo's via de Marketplace maak gebruik van Chello Classic EDIT 8mbit , het duurt echt ontiegelijk lang voor zo'n demo gedownload is , FIFA RTWC 06

    soms duurt het 2 uur! om een spel te downen , Weet iemand wat ik eraan kan doen dat het sneller gaat?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  15. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello classic 20mbit? ik doe iets verkeerd :9

    Maar is dat geen vrij nieuwe demo? Wist niet eens dat ie er al op stond. Dat zou het miss. verklaren
     
  16. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind trouwens wel dat het dl-en van halo2 mappen langzaam gaan op de 360, heb ik een nat-probleem??
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier hetzelfde probleem:
    Ben ook die fifa demo aan het downloaden maar duurt ook vet lang, planet 3 Mbit.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    KPN ADSL. Demo's van 500mb binnen 5min binnen. Vreemd is dat als je een download start, deze meteen afbreekt en daarna weer opnieuw start ben je meteen op 50+%...
     
  19. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd erg vreemd dat heb ik dus ook maar daarna is het echt teeeerggend langzaaam heel hinderlijk.

    Is het in mijn geval ook een NAT Probleem? :confused:
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staat die op open en heb je de juiste poorten op je router open staan (als je die gebruikt)?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina