1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee ... misschien omdat het druk is ... misschien omdat je meerdere dingen aan het doen bent bijv op de pc ... misschien ben je grote bestanden aan het downloaden op market place 400+mb
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan heel weinig Playtime (PGR 3 ) lobby's joinen. Er staat: could not communicate to all players. Misschien weet je nog Fardo dat ik een keer zo'n test op m'n oude Xbox had gedaan, al m'n waardes waren goed volgens jou. Maar nu heb ik dus een probleem. Ik kan wel carreer online goed spelen, maar playtime niet echt. Wie kan mij helpen?

    En als mijn waardes op de oude Xbox goed waren, dan moet t nu toch ook goed zijn? Waar kan ik zo'n connectivity test doen?

    EDIT: Ik heb dit testje gedaan: [​IMG]

    Mijn NAT staat op open. Da's toch goed? Waarom kan ik dan veel Playtime servers niet joinen?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem is als ik most wanted via live speel hoor ik niets uit mijn headset dus ik kan zeg maar niet praten hoe komt dat
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    @Nicos: heb je een router?
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. NAT staat op open, en toch heb ik problemen.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staan de poorten voor XBL open op je router?
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat hoeft toch niet als NAT wordt aangegeven als OPEN. Een tijdje geleden vroeg ik ook dit, en toen maakte het ook niks uit. Volgens Fardo waren m'n waardes goed, dus hoefde ik niks te doen :{
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn NAT stond ook op open en ik kon maar 1/10 games joinen. Je NAT kan OPEN staan terwijl je router niet alle pakketjes doorstuurd!
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Headset stuk?

    Bel M$ eens
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heb m'n router in DMZ Zone gezet. Of het iets uitmaakt betwijfel ik.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    omdat de fout dan niet bij jou zit, maar aan de connectie van de andere (helaas)

    Als NAT open staat kan je niets meer doen
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je het IP adres van je 360 gebruikt voor de DMZ en heb je de IP en DNS voor de 360 handmatig (dus niet automatic) ingesteld?
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van de 360. DNS automatisch gedaan, zo werkte het ook bij de oude Xbox.

    Wel erg raar dat iedereen verkeerde instellingen heeft en ik de enige ben waarbij alles goed is. Maar ik geloof het best wel hoor.
     
  14. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Even meer duidelijkheid voor de chello gebruikers.
    Ik heb de helpdesk even gebeld.

    Je xbox360 direct aansluiten op je modem heeft geen zin want dat werkt niet werd mij verteld. ( zelf ook geprobeerd krijg ik foutmelding bij MTU )
    Ook ik heb verschillende dingen geprobeerd.
    Poorten staan allemaal open alleen demos etc blijven langzaam downloaden.
    De man op de helpdesk raadde mij aan om wat forums te bezoeken.
    Daar stonden wel instellingen op welke poorten open moesten speciaal voor chello.

    Poorten staan dus open alleen werkt dus nog niet.
    Persoonlijk denk ik dat het ook nog wel eens aan mijn sitecom router zou kunnen liggen.
    Zijn hier mensen die een andere router gekocht hebben waarbij het wel goed werkt. Of al een router hebben waarbij het wel goed werkt.
    Op xbox.com schijnt een lijst te staan met routers die voor xboxlive een soort van certificaat te hebben waarbij het dus wel goed werkt.
    Ik heb even gezocht op die site maar kon niks vinden.
    Mijn vraag dus zijn er mensen die weten waar die lijst te vinden is.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkt op de 360 dus niet. Als je DMZ wil gebruiken (of 88 en 3074 open zetten) zul je de gegevens handmatig moeten invoeren.

    Noteer ze even op een blaadje en voer ze daarna handmatig in.
     
  16. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo,

    3 BELANGRIJKE vragen.

    1)Als je een statische IP moet toekennen aan de pc’s ga ik er van uit dat je het in de XBOX dash menu ook 1 ip adres handmatig moet toewijzen aan de xbox. Klopt dit?

    2)Ik heb een Kobishi router en als ik de poorten 88 en 3074 wil openen lukt alleen die van 3074. Het geeft dan aan dat de public port geen 88 kan zijn in verband met gateway. Weet jij hier iets van?

    3 )Tot nu toe heb ik 1 keer ip adressen toegewezen aan alle pc’s in huis plus xbox. Poort 3074 had ik geopend en tijdens test xbox-live netwerk gaf di eaan dat NAT open is. Na het opnieuw opstarten werkte geen internet meer en gaf hij aan Gateway is offline. Weet jij hier iets van?

    Alvast bedankt
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie antwoord xbox live vragen (waarom dubbel posten?)
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe ik achter het lan ip adress van mijn xbox kom? anders kan ik de poorten ook niet open zetten, ik het router menu staat ie iig niet vermeld...
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Sterkte ermee, ik heb mijn Kobishi nooit zover gekregen om NAT op open te zetten.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als ik bij mij gaat testen staat er bij de NAT moderated, maar ik kan wel alles doen op xbox live, downloaden gaat ook snel. Nu wil ik toch voor mezelf dat bij NAT open komt te staan. Ik heb Telebyte als provider met daarbij de
    E-tech Modem/Router. Ik heb op mijn pc 2 netwerkkaarten. op de ene zit gewoon me internet en op de 2e sluit ik me xbox360 aan. Het internet is dus gedeelt. De firewall op me pc is uit en die in mijn router volgens mij ook, althans dat staat er "Firewall Disabled:p"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina