Goeden avond heren!
Na veel lezen, en lang zoeken kom ik toch ook maar hier mijn vragen stellen, want ik kom er ECHT NIET UIT!!!!
Het probleem is dus dat ik een 360 heb (nouja, dat is niet het probleem ) Maar ik heb ook Xbox Live, en die doet dus niet helemaal wat ik wil!
Ik kom op Xbox Live, kan demo's downloaden (met redelijke snelheid) Kan leaderboards checken, maar zodra ik bijvoorbeeld bij PD0 een Xbox Live game wil joinen, krijg ik de opmerkerking dat ie niet in staat was verbinding te krijgen met de medespelers.
Na wat internetonderzoek ben ik er achter gekomen dat je door je Xbox je Xbox Live te laten checken kan zien of alles lekker loopt. En ja hoor. Mijn NAT staat op Strict. Da's dus niet goed.
Dus Port forwarding aangezet, Statisch IP adres aan Xbox gegeven. Kan nu nog steeds op xbox live (dus IP enzo is goed) Maar nog steeds NAt: Strict
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik were fijn van mijn Xbox LIve kan genieten!!
Hier mijn gegevens:
b]Het Probleem[/b]
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Kan geen lobby's op Xbox Live joinen (Xbox Live meldt zich wel aan) Kan (soms) ook Voice chatten met vrienden. Ook kan ik WEL leaderboards zien en content downloaden.
Welke provider?: KPN
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 4000/1000
Modem
Welk merk modem heb je?:Speedtouch
Modem type?:716g Multi PC modem
USB/ Ethernet?:Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: NVT
Router
Welk merk router heb je?:Speedtouch
Welk router type?:716g Multi PC modem
Welke firmware?: 5.3.2.6.0
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:
Wat heb je geprobeerd?: Dynamisch IP, Static IP, Port Forwarding van 88 en 3074 naar statisch IP adres van Xbox 360.
Waar stopt de test?: Maakt hem helemaal af, maar krijg bij NAT: "Strict"
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):?
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?:Strict
Bij voorbaat dank
EDIT: Het kan mogelijk ook nog liggen aan dat mijn hele ADSL verbinding nog een beetje vaag is. We hebben wat problemen met onze ADSL. We kunnen nu dus wel internetten, maar als je de modem zijn verbinding laat checken dan krijg ik bij "Internet" een rood kruis, met daarachter "connectivity to Gateway 195.1xx.XXX.X" Dit even als extra info.
Laatst bewerkt: 27 dec 2005