1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  2. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan heb je geen "Gold" meer en kan je dus niet on-line spelen

4. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe krijg ik dan die 30 dagen gratius gold ?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk ik had 1 gamercard opmen 360 staan heb een nieuwe aan gemaakt om daar live op te nemen maar waar kan ik dan 2 keer voor silve kiezen zoals in die thread staat ?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je een account aan maakt

8. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    ook als ik account recovry heb moeten doen ?
    want ik ha deen account: dirtybolle op xbox.com
    en eene account: dirtybolle op mijn xbox
    ik klik op join xbox live en om dat dat e zelfde naam was moest ik die recoveren vanaf xbox.com en is dan vanaf dat moment die 30 dagen in gegaan want dat heb ik gisteren gedaan

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met recoverren heb je alleen je account opgehaald geen 30 dagen live, want je hebt geen gold .. je kan alleen 30 dagen gold krijgen als je een nieuw account aan maakt op de 360 of je off-line account activeert en een nieuwe gamertag aanmaakt (deze vraag kan beter in de xbox live vragen thread) dus mocht je hier nog een vraag over hebben stel deze dan in xbox live vragen .. ik beanwoord hier alleen NAT vragen

10. bertje123

bertje123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nat = moderated krijg het niet weg

Hallo,

Ik heb problemen met het connecten met andere mensen. Tevens kunnen andere mensen mij niet joinen. Bij de connectie test van de xbox360 geeft die aan dat de nat moderated is.

Mijn provider is Tiscali. Zelf heb ik een T6 Verbinding. Mijn download is 720kb/s en upload 369.

Ik maak gebruik van een zyxel modem. Type:
    P-2602HW-D1A ADSL-modem. Zowel mijn pc als xbox360 is verbonden om deze modem. Deze gebruiken een CAT5 UTP kabel.

Momenteel maak ik geen gebruik van een firewall. Ik heb alles uitgeschakeld. Zowel op de modem als in windowsxp.

Wat heb ik geprobeerd:

Bij Nat staat momenteel : Active network adress translation (nat) aan.
    Sua only staat aan.

Bij port forwarding heb ik dit ingevuld. Zoals vermeld op deze website.

xbox360 port 8602 8609 8602 8609 192.168. 1. 33
    2 Port Xbox360 20600 20600 20600 20600 192.168. 1. 33
    3 WWW 88 88 88 88 192.168. 1. 33
    4 WWW 3074 3074 3074 3074 192.168. 1. 33
    5 WWW 80 80 0 0 192.168. 1. 33
    6 UPnP Framework 1900 1900 0 0 192.168. 1. 33
    7 Remote Media Center Experience 2290 2290 0 0 192.168. 1. 33
    8 Media Center Extender Service 3376 3376 0 0 192.168. 1. 33
    9 Media streaming 5555 5555 0 0 192.168. 1. 33

Tevens heb ik xbox360 een vast ip adres gegeven en mijn computer ook.

DMZ kan ik niet vinden bij de instellingen van mijn modem. Hier had ik ook al naar gekeken. Ik ben momenteel ten einde raad hoe ik mijn nat naar best krijg.

Iemand die een oplossing voor dit probleem heeft?

11. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen idee van mn instellingen, maar als ik een private match opstart bij CoD2, en nodig daarna 2 van mijn vrienden uit dan krijgen ze de melding "unable to join server". Dat terwijl anderen wel kunnen joinen als ik ze de kans geef.

Iemand enig idee?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm wat staat er bij NAT, welke router heb je .. etc meer info anders heb ik echt geen idee

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
  14. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik ben al dagen aan het sukkelen voor die NAT open te krijgen
    Ik heb beginpost alles al gelezen en ik geraak er niet meer aan uit
    Mijn router is een Linksys WRT54G
    NAT staat op strict het heeft Open gestaan bij mijn vrorige router een oudere linksys en mijn vader heeft die vervangen door die WRT54G en nu staat die NAT op strict

Met die Portforward zit ik helemaal vast :confused: ik snap er niets meer van :)
    Kan iemand mij helpen

IP : 10.32.0.4 dat staat op mijn computer :confused: op mijn xbox360 staat er 10.32.0.2
    DNS: 195.238.2.22
    Op mijn xbox360 is dat ook anders

15. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : IK heb een dynamish adress ...

Waar vindt ik dat van linksys ? :confused:

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  16. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, mij wou het ook niet lukken!
    Redder in nood. _O_

17. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallows

Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Goed ik heb dus 1 week geleden de Netgear WPN824v2 (draadloos) aangeschaft, speciaal van UPC, omdat ik gek werdt van al die draden, en dus dacht dat ik wel van m'n modem > router > ics > 360 kon.

Niet dus :x , als ik op live met iemand uit m'n friends list wil spelen kan ik nooit connecten met diegene, of als ik es een server join dan werkt het 1 van de 10 keer omdat ik elke keer verbinding verlies met de server. (En als ik Test Xbox Live Connection doe gaat alles perfect, overal confirmed maar bij NAT staat er dus STRICT)

Dit is alleen als ik modem > router > pc > ics > 360 ga
    als ik modem > router > 360 doe gaat alles perfect en staat er bij nat "open" zonder een poort open te gooien. (UPnP dingetje)

Welke provider?: Chello
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 8192/1024

Modem

Welk merk modem heb je?: Motorola
    Modem type?: SB4100E
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je met ICS (Ja/Nee)?: Ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Geen, alles weggehaald.

Router

Welk merk router heb je?: Netgear
    Welk router type?: WPN824v2
    Welke firmware?: V1.0.31_1.0.1UPC
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: NATte probleempjes (NAT:confused:trict)
    Wat heb je geprobeerd?: Alles, handmatig alle poorten open gezet (m'n pc's ip gebruikt 192.168.1.2 in dit geval), bij ICS settings UPnP (TCP/UDP) enabled, maar er blijft maar strict staan:confused: (ook een network bridge geprobeerd)
    Waar stopt de test?: Nergens, alles werkt gewoon.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Dat ik naar hun site moet gaan enzo maar daar staat NIKS over dit, allemaal:

-Modem > 360
    -Modem > ICS > 360

of

Modem > Router > 360

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: Strict

Wordt er onderhand gek van, heb dit dus aangeschaft om van die lange draden af te komen, en dat gaat goed met m'n PC, en pc > 360 wired is niet zown punt want dat staat nog geen 50cm van elkaar dus daar heb je niet zown last van.

Heb ook geprobeerd zo'n Network Bridge te maken, maar zodra ik dat gedaan heb gaat m'n USB stick raar doen en steeds channels zoeken, dan staat hij op het goede kanaal en heeft hij voor ~ 10 sec 250kbps ontvangst en dan gaat ie weer zoeken. dus ik heb dan gewoon geen verbinding, heb het ook al dat promicious enabled met dat cmd cmd'tje. maar helaas werkt niet

Verder zit ik aardig krap dus om dan ook nog es zown Xbox 360 wireless netwerkadapter aan te schaffen naast die router van 100euro wordt me een beetje te gek voor een draadje minder...........

Nou ik hoop dat iemand me kan helpen.

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt een router ... Router + ICS is geen goede oplossing .. een netwerkbrug doe je alleen in noodgevallen ... met een USB stick werkt het niet (strict NAT) en de snelheid van de USB stick is niet optimaal... Je moet dan dus of een wirelesses repeater kopen (+/- 20 euro) of de wireless adapter (+/- 70 euro) van ms

19. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja dat merk ik dus.. :{

- Wat doet zown wireless repeater precies? en als ik dat heb werkt het dan ook echt 100%? waar zou ik hem dan het best kunnen bestellen?

- Zo'n netwerk brug, wat zijn de nadelen daar dan van? als het gewoon goed werkt heb ik dat graag, maar ik krijg het amper aan de praat >_>.

- Hoezo is m'n UBS Stick niet optimaal dan? sinds ik het heb, heb ik er met m'n PC geen problemen mee gehad, signal strength blijft op "excellent" staan en heel soms naar "very good".

- Maarja die wireless adapter zie ik niet zo zitten, dan zou ik 200 euro uitgeven voor 1 draadje minder en langzamer internet :lol:

misschien maar beter als ik hem terugstuur en met m'n draad verder gaat:{

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    =een wireless versterker met een ethernet poort daar kan je dan via draad je 360 op aansluiten. Ehm googlen/tweakers etc ... een repeater wordt ook wel een wireless bridge genoemd .. In de draadloze route rthread zag ik een linkje staan (geloof ik)

USB 2.0 is meestal krachtig genoeg om een pc te voorzien van wireless ... maar het is een drama om een 2de machine aan te sturen (dit kan hij niet verwerken) Tevens heb je vaak last van data verlies doordat je je pc er tussen zit = lag. Ander nadeel van de netwerkbrug is dat je pc onnodig aan moet staan.
    Als je de mogelijkheid hebt zal ik de xbox 360 altijd bedraad aan sluiten, omdat je dan minder last hebt van lag en data verlies

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina