Hallo! Ik heb 2 problemen, 1 van mezelf en 1 van een vriend.
Eerst die van mijzelf:
- ik heb sinds 2 maanden ziggo(tenminste nog niet alles is voltooid), voorheen @home. Sinds Ziggo klapt mijn internet er regelmatig uit, dus ook tijdens xboxlive. Als ik dan de stroom van mijn router, modem óf de netwerkkabel van modem naar router er even uithaal, heb ik gewoon weer internet en kan ik gewoon online.
Wat ik vreemd vindt is dat alles voor ziggo wél goed werkte. Iemand een oplossing?
Daarnaast, en volgens mij in het verlengde van het 1e probleem heb ik ook soms dat live eruit klapt en ik dan gewoon mezelf meteen opnieuw aan kan melden, en dan zit ik weer op live. In dit geval kan ik wel continue op de pc chatten, surfen etc. Ik hoef dus geen stekkers te trekken. Lullige hierbij is natuurlijk, online aan t gamen, bam ik klap eruit, en daarna moet ik weer opnieuw joinen waarna ik er dus willekeurig er uit klap.
Iemand een oplossing?
PROBLEEM VAN MIJN VRIEND.
Hij heeft sinds gisteren een xbox360, met xboxlive. Gisteren samen een gamertag en shit gedaan. We hebben ons alleen eerst aangemeld via de xbox en daarna pas via de pc. Terwijl in het boekje stond dat t juist andersom moet. Het probleem is nu dat hij niet online kan TENZIJ hij in een spel zit. Dus bv forza2, hij start het spel op én dan is hij wel online, stopt hij met forza2 is hij offline!? Daarnaast heeft hij ook allerlei vage problemen met forza2(auction house daar is hij gebanned!?)
Iemand een oplossing hiervoor, of moet hij zich helemaal een nieuwe gamertag maken??
thanx!
Laatst bewerkt: 5 aug 2008