Ey willen jullie deze week een clanmatch spelen (GoW) WCG settings? We willen namelijk een beetje oefenen. Friendly of voor Consolegaming maakt ons niet uit.
Ey willen jullie deze week een clanmatch spelen (GoW) WCG settings? We willen namelijk een beetje oefenen. Friendly of voor Consolegaming maakt ons niet uit.
Ja kan denk ik wel hoor, was wel een crappy funmatch net.. Haha, koele copy/paste hoor...Zal t ff voor beide heren vragen
AoD willen jullie nog tegen ons spelen ergens deze week? Als jullie dat niet willen begrijp ik dat. Dan spelen we na het wcg nog wel 1 keer.
Owner we spelen wel een keer, en al die andere mannen, ik heb nu geen xbox (al zes weken niet) en andere mensen moeten dus de uitslagen doorgeven, wat vaak niet snel gebeurd. Ik ga nu echt achter die xbox aan Ltr
Nu geen poep gaan praten he bas, jij was er zeker niet bij in Utrecht en die tegen ic3 was ook al opperlang geleden......................
Eindelijk weer es wat matches gespeeld met het vaste team vandaag. Line-up: SUPR3ME UND3FT3D RAMP4GE DAM4GE De eerste match was tegen Gods of Extermination. GoE, cG match. xAoDx - GoE 2-3 in maps, weet de maps niet meer.... ze waren net ietsje sterker/beter..Sterke clan, goed teamwork en prima individuele skills..Weer van die noren, ze blijven maar komen?!?!? Tweede match was tegen Tactical Gaming. Tg, cG match, WCG settings+maps xAoDx - Tg On: Canals 5-0 Off: Fuel Depot 1-5 On: Clocktower 5-4 Nu dus 2-1 voor xAoDx. Match is nog niet afgelopen, het was best of 5 maar Dam4ge en Ramp4ge moesten gaan...Was wel leuke match tot nu toe en vooral spannend op Clocktower.....