MaUp3Rd wil je nog steeds een logo? Me broer kan dat soort dingen best goed, maar dan word t misschien een beetje grafitie achtig, misschien niet echt waar jullie naar opzoek zijn?
Heb je niet een idee voor een logo? Want ik weet zeker dat IntenZz het best kan, hij heeft alleen geen inspiratie. Hij kan niks bedenken met de letters pG.
Jah, natuurlijk lukt dat joh, nog ff een mini-verslagje: Army of Darkness vs. Team Xtreme 3-1 War Machine 5-0 Rooftops 4-5 Canals 5-4 Fuel Depot 5-3 Leuke match, was vrij close maar wel voor consolegaming..Lkkr gespeeld iedereen\o/
Mike gebruik volgende keer de [ mod]wat je wilt zeggen[ /mod] code /Mod AoD willen jullie binnenkort een clanmatch spelen? Graffiti lijkt me trouwens best dik als logo
Over die match zullen we het nog wel ff hebben kings... En me broer moet nog ff weten, dat logo, moet er alleen PG staan, of moet er helemaaaaaal Pro Gamesquad staan?? Of samen, da kan natuurlijk ook he..
Als je een vet stijltje creërd kun je natuurlijk beide maken. 1e met vol pro GameSquad en 1e met alleen pG.
ééntje met pro gamesquad vol geschreven en ééntje met alleen pG. /Mod wordt het een beetje laat voor je timbo-23?
Pff dat is toch niet de echte stylo MOD kleur man...Heb hier gewoon geen woorden voor... Willen jullie binnekort nog een keertje rematch nano?? En de reactie van Kings negeer ik maar gewoon
Wat ik wil?:Nou beetje rimmen ofzo @Kings Zie je dat zij ook zo zijn, wist het wel @Nano voor het eerst dat ik aan een 3hoeks vehouding begin!