Hoorde van Locustgod dat jullie geen clanmatch tegen ons wilden spelen. Is dit zo en zoja waarom niet? Als het onzin is geef dan eens een avond waarop jullie kunnen spelen. (wel voor GameBattles overigens)
Kings. Ik denk dat wij wel in het weekend kunnen. Dit weekend konden ik niet omdat ik best veel moest leren. @ AoD. Waneer willen jullie eens tegen ons? Contact me maar op XBL. We kunnen spelen vanaf het weekend.
3Kings wij wouden gister niet omdat we geen goed team klaar hadden, maar wij spelen zoiezo niet voor gamebattles (staan we niet eens op). Alleen maar consolegaming.eu En M3RC3NARY we spelen binnekort wel een keertje man!! Je hoor t wel:b:
Ik heb ons eraf gehaald, we wilden ons op een ding focussen. De avatars en userbars zijn klaar. Ik vind ze aardig gelukt.
en het aantal geregistreerde mensen op onze site is erg laag. Wil iedereen die dit leest even aanmelden dan kun je onze clan op de foto zien!
De Foto's zijn zkr de moeite waard:b: Ik heb ze zelf gemaakt ( de beroemde broer frank van supr3me ) EDIT: MEINE STAAN ER NIET OP< WTF
Dan spelen we voor Consolegaming, maakt mij niet uit. Geef even 1 of 2 avonden door waarop jullie zouden kunnen spelen. Thanks.
jongens, om dit forum een beetje levendig te houden post ik hier even een mooie clanpic van de hele clan zo ongeveer: Left to right: xAoDx SUPR3ME, xAoDx INV4DER, xAoDx UND3FT3D, xAoDx RAMP4GE, xAoDx DAM4GE, xAoDx THUND3R, xAoDx RUUB Dit was de enigste die nog een beetje normaal was, Have fun met reageren op deze foto
WTF gek had echt niet gedacht dat tommy en invader zulke kleine ventjes waren, tttttteeeeeeeeerrrrrring. Nooooooooooooooo way check die tommy gek haaaaahhhaaaaahaaaaaaa met z'n nog grotere bek dan ik . Maarja iig leuk om een foto te zien van jullie, ben altijd benieuwd naar de gezichten achter de gamertags