En wie gaat controleren wanneer een topic "lopend" is? Wat versta je onder een "lopend" topic? Nogal een abstract begrip die iedereen anders (kan) invullen. Wanneer ik een game verkoop die ook in mijn titel staat moet een moderator dit keer op keer veranderen? Hoe wil je mijn 5 games die ik verkoop, die ene die ik zoek en die andere 2 die ik te ruil heb samenvatten in 1 titel? Dan krijg je al snel TK/TR/GEZ Veel games of Joep's Ruildraadje. Bij zo'n grote thread kan je dit simpelweg niet samenvatten. Dus worden bovenstaande voorbeelden gebruikt wat onoverzichtelijk is. Of je moet 2 regels kunnen gebruiken maar dat word op zijn beurt ook weer onoverzichtelijk. Ohw en als ik mijn gezochte game heb gevonden moet een moderator dit weer aanpassen in het topictitel? Dan word de boel ook weer onoverzichtelijk omdat opeens mijn topictitel anders is en mensen mijn topic moeilijker terug kunnen vinden.
Ik denk dat jou idee een HELE hoop werk gaat opleveren voor moderators en ik betwijfel zeer of het de overzichtelijkheid ten goede komt. De X-Bazar heeft altijd al een grote stroom van nieuwe advertenties gehad. Door de zoekfunctie te gebruiken, de knop nieuwe posts en te zorgen voor het feit dat gelezen topics gemarkeerd worden is die stroom prima bij te houden. Ik denk niet dat jou verandering meer verkopen gaan opleveren. Je zoekt als koper toch vaak gericht en klikt niet willekeurig topics aan.
Laatst bewerkt: 22 feb 2008