1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbazar splitsen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GforceNL, 23 feb 2005.

1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het fijn want dan kan ik zien wie er geboden heeft op me
    en als iedereen z'n thread naam duidelijk maakt met tk/tr/gez ofzo dan is het egt niet onoverzichtelijk

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, maar wanneer ik iets te ruil heb, zoek ik meestal ook weer specifiek iets waar ik tegen wil ruilen. Stel dat ik een game zoek, en daar heb ik wel wat games voor om te ruilen. Aan de andere kant kan ik games te ruil hebben, en specifieke wensen hebben waartegen ik ruil. Dan heb je dus threads die vrijwel exact hetzelfde zijn, maar toch ingedeeld moeten worden in een bepaald forum.

Daarbij denk ik dat er veel mensen zullen zijn die op die manier gebruik gaan maken door in elk forum een bijna dezelfde thread aan te maken. Dat is dan weer meer werk voor de toch al overactieve moderators.

Want ja, ook ik vind het verschil tussen 21 uur wachten en 24 uur wachten met kicken irrelevant en krampachtige regelneukerigheid.

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, maar dat zie je toch al door in je thread te kijken, wat ik persoonlijk als verkoper toch wel regelmatig doe. Het is voor mij niet relevant wie er reageert, ik moet toch op de thread klikken om te zien wat die persoon heeft neergezet om erop te kunnen reageren. Dan boeit het mij niet of 'ie Jantje, Pietje of Klaasje heet eerlijk gezegd.

Edit: Ja, ja, ja, ik had de edit-knop kunnen gebruiken. Maar dat mag niet van Ruudje ;)

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Jij geeft hier goed aan waarom het ook niet zou werken om xbazar in 2en te delen.
    Een groot gedeelte van de threads in xbazar bieden zowel iets aan en vragen om een bepaald spel.

Dergelijke threads zouden dus voor onduidelijkheid zorgen wanneer xbazar opgedeeld zou zijn.
    bijvoorbeeld:
    [tk/tr] 2 xbox spellen [gez] KOTOR II
    [gez] KOTOR II [tk/tr] 2 xbox spellen

exact dezelfde thread, maar toch zouden ze in allebei de fora passen.
    Dat zorgt dus voor onoverzichtelijkheid.

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik zie dan snel dat ik niet als laatste heb gereageerd

6. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    elke zelfrespecterende xboxer (bij hoge uitzondering ander console-mensen) heeft het xbazar al wel ontdekt, omdat het toch een mogelijkheid om goedkopere games te kopen en wat meestal ook redelijk veilig is omdat je bijna een band krijgt met de medexboxers (via de andere fora dan). En denk dat de meeste mensen ook wel al1 posten in xbazar (ikzelf was daar eigenlijk 1 van (nu eigenlijk nog steeds veel vaker))

7. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind oowk dat X-Bazar een beetje chaotisch en druk is, maar ik vind mij weg er wel hoor:)

8. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik stoor er me niet echt aan. Als ik mijn draadje of die van een ander wil vinden dan gebruik ik gewoon de zoekfunctie, simpel :{

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op de dvd-forums dvd.nl en dvdforum.nl hebben ze het ook opgesplitst, maar ik vind x-bazar toch op een of andere manier fijner en vertrouwder, dat je gewoon een forum hebt waar je alles wat met handelen te maken heeft aantreft. Het opsplitsen lijkt makkelijker, maar ik heb liever x-bazar dan die dvd-sites.

10. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet splitsen op te koop te ruil, maar op console. dus apart voor de xbox en andere consoles

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Mirik, tijd voor nog een spinoff ;) werk jij maar lekker hard aan Xbazar.nl, en laat hun maar mooi off topic lullen en klagen.

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dan blijft het even "chaotisch" dan dat het nu is, dan kun je net zo goed niet veranderen

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dan blijft hetzelfde probleem nog in het geval van een flink aantal threads waarin spellen aangeboden/gevraagd worden voor meerdere consoles.

14. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dan maakt iemand die b.v. PC/XBOX/PS2/GC te koop heeft 4 threads aan. Dat word alleen maar ingewikkelder, dat opsplitsen van consoles

15. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er maar over ophouden, ze zijn zo te zien achter de schermen al hard bezig met een oplossing/ alternatief.

Deel Deze Pagina