1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbazar wordt te groot

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lorre, 5 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nu is ie wel goed, ik had gelinkt naar last poster van Xbazar, in plaats van direct naar die persoon.

2. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    AHA dus je was me aan het bespieden ;)

Ik had al een stinkend vermoeden dat het niet klopte 8)

Hopelijk heb je die link niet overal neer gezet :D

Greetzzz Crosis O-)
    p.s. Ik ben een knul van 30 jaar :+

Laatst bewerkt: 6 jun 2003
  3. IK NL

IK NL Guest

oftewel een oude lul :+

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Komt omdat ik het dus ook niet over jou had, knul... en ik bespiedde je dus ook niet was de verkeerde link die ik gebruikt had..

5. IK NL

IK NL Guest

lekker domO-) |:-

6. p1m

p1m Guest

lekker offtopic..
    btw je moet x-bazar ook weer niet te veel opdelen als ik beetje ana het tond kijken ben zie ik soms wel een spel wat ik wil hebben als je alles opdeeld dan krijg je...
    ach laat maar niemand luisterd..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was juist een van de argumenten waarom wij tegen een opsplitsing zijn ja :)

8. Tycho

Tycho Guest

kut site

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nooohhhhhh!! NOOOOOO!!!!!!!!

10. IK NL

IK NL Guest

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hierbij ons ere-lid: TYCHO!

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    NEEEEEEEEEEEEE wellup!!!!

13. IK NL

IK NL Guest

Tycho for admin

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    TYCHO: _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

TYCHO wil je bij me komen spelen vandaag ik zit een beetje in de put en jij bent altijd zo lekker positief!!

15. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja moet idd niet te veel opsplitsen, maar nu wordt het toch wel heel onoverzichtelijk vind ik, je vind gewoon nix meer terug

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Het is maar een idee:

Laat mensen enkel XboX spullen aanbieden. Het is toch immers een site voor de XboX. Als ze er iets anders voor terug willen...so be it.

Verder mischien toch opsplitsen in "gezocht" en "te ruil/koop"

cya

17. p1m

p1m Guest

nee zo veel wordt er neit geboden met PS2 en GC dus dat is geen probleem maar wat een probleem is da er teveel tread zijn
    die fout maak ik ook nog wel eens

18. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Flikker toch op man dit is de zoveelste thread al waar je "KUT SITE" in zet.

19. IK NL

IK NL Guest

in ieder geval, wat gaat er nou gedaan worden want we zijn het er allemaal over eens dat xbazar te groot wordt en dat er iets gedaan gaat worden, dit signaal van de members kan mijn inziens niet zomaar genegeerd worden door de crew/admins/mods

20. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat de scheiding van spullen die aangeboden mogen worden prima is zo, alles wat met games te maken heeft mag verkocht worden en mensen vragen daar graag Xbox dingen voor terug. Omdat DVD's een beetje op hetzelfde terrein ligt mogen die ook nog aangeboden worden. Maar auto's fietsen of telefoons kun je hier niet kwijt. Wat dat betreft werkt dat prima zo.

De scheiding tussen 'aangeboden' en 'te koop' is nog steeds een discussiepunt binnen de crew. Het lijkt simpel, maar je loopt ook gelijk het risico dat mensen dubbel posten wat ook extra tijd van mod's vergt. In V3 hopen we Xbazar een flinke update te kunnen geven waardoor we gemakkelijker deals kunnen volgen en er meer overzicht zal zijn.

Deel Deze Pagina