1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbazar wordt te groot

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lorre, 5 jun 2003.

1. IK NL

IK NL Guest

en daar gaan we weer we gooien het gewoon weer op v 3.0, het lijken wel verkiezingsbeloftes van wouter.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhum. Dit is al een keer aangekaart, publiekelijk, en toen hebben we besloten er niks mee te doen. Althans, we hebben het besproken en kwamen eruit dat het beter was het zo te houden.

Er liggen idd plannen voor een beter systeem, maar ik denk niet dat we die terug zullen zien in 3.0, yet.

Als IK NL de thread had doorgelezen was het hem duidelijk geworden dat de crew/modjes het signaal afgaven geen opsplitsing uit te willen voeren.

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    is er dan ook nog een reden waarom niet?

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    We wachten rustig af tot na V3. ;) Het zal allemaal wel goed komen. In principe valt er ook niks te klagen. Gewoon ff langer zoeken.

5. IK NL

IK NL Guest

Kijk er moet iets aan xbazar gedaan worden dat lijkt me duidelijk, dl geeft hierbij de reactie dit is misschien wat voor 3.0 ik wordt hier een beetje schijtziek van aangezien alles wat duidelijk beter kan al een jaar lang op 3.0 wordt gegooid, ik snap dat jullie het druk hebben maar pak dingen dan in fasen aan in plaats van alles op een vijf jaren plan te gooien.

verder wordt ik ook een beetje moe van de tegenstrijdigheid in de crew zelf, de 1 zegt ja dat komt misschien in 3.0 en de ander zegt weer van niet, misschien kunnen de andere crewleden ook op de hoogte gebracht worden van de precieze veranderingen in 3.0, ik neem aan dat iemand wel weet wat er nou precies gaat veranderen aangezien er al hurry up aan gewerkt wordt.

6. p1m

p1m Guest

ik vond het useless om een nieuwe tread te maken dus zeg ik me zegje hier.

zou het niet handiger om een hokje met kick te plaatsten bij een x-bazar tread en dat je hem maar 2 keer per dag ka gebruiken of de mogelijk heid om je eigen post weg tehalen (als tread starter).
    zo kun je elke kick weer weg halen en is het overzichtelijker in elke tread

ach ja er zijn nog wel 20 mogelijkheden om xbazar overzichtelijker te maken

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja laten we het kicken gaan promoten! Zodat iedere nitwit om de 2 minuten z'n thread kickt. Dan moeten we gaan sleutelen aan vBulletin en daar hebben we helaas geen tijd en zin voor/in.

Het is in principe overzichtelijk zat, het is alleen enorm druk. Dat is wel iets om trots op te zijn natuurlijk, maar moeilijk om echt tegen te gaan. Het opsplitsen maakt het in mijn ogen alleen maar onoverzichtelijker en wéér een opsplitsing; Ik dacht dat 'jullie' daar altijd zo fel op tegen waren?

8. IK NL

IK NL Guest

je hebt altijd voor- tegenstanders, wel valt het me op dat je nu een groot gedeelte van mijn post negeert :)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk schuiven we veel dingen af op 3.0, maar zoals ik zei; Veel van die wat simpele veranderingen komen daar ook in en hebben we nu al anderhalf jaar in ons hoofd. We hebben veel plannen, veel dingen van "Goh, dat zou leuk zijn om te hebben". Een aantal voorgestelde plannen hier in dit forum zijn gewoon 'afgwezen'. Anderen hadden we al in gedachte en scheepten we enigszins af met "Komt wel in 3.0" meer alszijnde "We hadden iets dergelijks al in ons hoofd, is een cool plan en willen dat ook zeker gaan realiseren".

Het is nu echter belangrijk 3.0 draaiende te krijgen. Eventuele Xbazar veranderingen, clans en member-reviews zijn secundaire aspecten van 3.0 die niet direct worden geimplementeerd. Tuurlijk 'beloven' we veel dingen te gaan maken, alleen al omdat wij ze ook cool vinden en graag zouden willen hebben! Thing is dat wij niet 24 uur per dag aan XBW kunnen werken, zelfs geen 8 uur. Naast dat we XBW nu ook up-to-date willen houden (en dat niet willen laten lijden onder 3.0 - content is immers altijd belangrijker) gaan we ook nog naar school en/of werk.

We doen zoveel mogelijk ons best, maar moeten prioriteiten stellen en die liggen op het moment bij content en de primaire aspecten van 3.0.

10. masterape

masterape Guest

Ik vind het wel meevallen, maar topics verdwijnen wel snel naar de achtergrond maar dit gebeurt meestal als ze nutteloos zijn:p . Ik ben ook best vaak hier op het forum en ik haal wel eens wat topics om hoog dus ik heb er zelf niet zoveel last van. En de meeste nutteloze topics worden ook gesloten, al hoewel ik het er soms niet mee eens ben(he Wouter):D

11. p1m

p1m Guest

ik dnek dat jullie beter de update tussen door kunne doen anders moet je in een keer zo veel aan 3.0 werken.
    maar tussen door zou dit niet makkelijker zijn bv iemand ie vakantie heeft en toch niks doet kan dan aan member review dingen gaan werken... het is maar een idee..

12. masterape

masterape Guest

Ja meer mensen aannemen????Of tijdelijk en als ze het heel goed doen voor altijd.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee script-werk moet je centraal doen, in dit geval door Jorrit. is gewoon niet praktisch dat aan iemand anders uit te besteden

Deel Deze Pagina