Als je nou eens even je muil houdt en mijn mening respecteert :{ , ik heb het wel alleen over HALO maar wat is verder nou ook boeiend op xbc? brute force... mijn broer speelde HALO op de WCG, dan gaat het om details voor de bovengemiddelde spelers en dan wil je dat je raakt waar je schiet. Dik hostingadvantage ( 10x erger dan live ) XBC geeft vaak standaard al laag delay zodat je kogel net iets anders aankomt zonder dat het echt zichtbaar lagt, en NEE ik heb geen slechte verbinding. Goede spelers van xbc geven zelf toe dat ze eraan gewend zijn er verder voor te moeten schieten. Het voldoet niet aan de kwaliteitseisen die je op hoog gameniveau mag stellen volgens ALLE WCG spelers die bij HALO op het WK meespeelden op 1 gozer na die het acceptabel vond. Kortom Alex mag wel zeiken. En dan heb ik het nog niet eens over de gebruikersonvriendelijkheid van XBC. Maar ik zeg toch niet dat jij het niet mag gebruiken? Ik zeg alleen dat het een cheap ass versie is van LIVE die imo slecht is. Stelletje XBC fanboys hier.
AMEN brother.
Laatst bewerkt: 30 jul 2004