1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBC legaal of illigaal

Discussie in 'Games' gestart door NLJohnny Cage, 26 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Alleen games die live enables zijn en dat is dus geen halo, dus headset kan op sommige games ja, maar niet bij halo..

2. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij je ping filter op pal heb staan, maar er worden echt wel meer spellen op xbc gespeelt dan halo alleen. Ik speel byna nooit halo online, ik speel byna altyd rbs3 en soms als er een server is moto Gp 2. Maar alleen halo word er echt niet gespeeld hoor.

Greetz Sebas

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Zet je Filter maar eens op all , dan zul je zien dat er veel andere spellen gespeeld worden .

Spellen die vaak gespeeld worden zijn :

Splinter Cell 2 ,
    Rainbow six 3 ,
    Unreal Championship ,
    Top Spin ,
    Midnight Club 2 ,
    Return to Castle Wolfenstein ,
    Tony Hawk Underground ,
    Crimson Skies ....

4. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gewoon dat halo het meest gespeeld wordt, met hier en daar een paar servers voor andere games:).

5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar bij xbc heb je toch sneller "last" van bepaalde personen?
    omdat je bij xbc gewoon kunt gamen, maar bij live kun je worden gebanned :9

6. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad moeilijker te achterhalen welke speler in ut spel vervelend is of aan het laggen is tenzij hij de zelfde Nickname heeft op xbc als ze xbox/player name.
    Anders zal de host even moeten zoeken wie het nouw is.

7. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Net wat ik zeg!
    Dat bedoel ik toch ook!?!?! :{

8. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoeveel kb/sec moet je hebben om toch een beetje "normaal" te kunnen gamen, zonder dat ze om de seconden, 5 seconden vast staat?

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 512 kb/s download en 128 kb/s upload zit je goed goed om te joinen.
    Om te hosten moet je ongeveer 400 kb/s upload hebben om een 8v8 te hosten met halo. Maar met 256 kom je ook een eind! :)

10. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    okee bedankt man, ik heb dus 418 kb/s upload, dus hij doet het zeker wel goed!

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Met de nieuwe update van XBC kan je via hun software met een normale headset wel met elkaar praten :9 _0/

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    XBC is bagger, dikke lag altijd.

13. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Sostic heb jij het nu over skype ?

En alexvkan Jij moet niet zeiken want ik heb byna nooit lag, dus trek niet zo snel conclusies.

Greetz

14. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Als Alexvkan nou wel lag heeft bij XBC en geen lag heeft bij Live is XBC toch idd bagger??!?! :confused:

15. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    (normale headset=xboxheadset?)
    :) relax, kost dat meer bandbreedte, zoja, wat is de minimale down/up-load die nodig is om goed (lees weinig lag) te joinen?

16. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , hij heeft het over Skype !

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of hij dan live games op XBC gespeeld heeft, of alleen Halo. :)
    XBC is namenlijk helemaal niet bagger, Halo is niet gemaakt om online te spelen en daarom heb je een redelijk hoge upload nodig om het goed te kunnen hosten. Maar ik heb XBC en XBL en ik speel bijna altijd op XBC wegens gebrek aan goede live games.

Met andere woorden, alex moet inderdaad niet zeiken. :+

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou eens even je muil houdt en mijn mening respecteert :{ , ik heb het wel alleen over HALO maar wat is verder nou ook boeiend op xbc? brute force... mijn broer speelde HALO op de WCG, dan gaat het om details voor de bovengemiddelde spelers en dan wil je dat je raakt waar je schiet. Dik hostingadvantage ( 10x erger dan live ) XBC geeft vaak standaard al laag delay zodat je kogel net iets anders aankomt zonder dat het echt zichtbaar lagt, en NEE ik heb geen slechte verbinding. Goede spelers van xbc geven zelf toe dat ze eraan gewend zijn er verder voor te moeten schieten. Het voldoet niet aan de kwaliteitseisen die je op hoog gameniveau mag stellen volgens ALLE WCG spelers die bij HALO op het WK meespeelden op 1 gozer na die het acceptabel vond. Kortom Alex mag wel zeiken. En dan heb ik het nog niet eens over de gebruikersonvriendelijkheid van XBC. Maar ik zeg toch niet dat jij het niet mag gebruiken? Ik zeg alleen dat het een cheap ass versie is van LIVE die imo slecht is. Stelletje XBC fanboys hier.

AMEN brother.

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht*

Waarom praat jij in GODSNAAM over Halo, als ik net zeg dat Halo niet te vergelijken is met xbox live games die gemaakt zijn voor online gameplay.
    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik meer van Halo weet dan jij. En je hoeft echt niet met details aan te komen over je broertje Tuur die dan de WCG gewonnen heeft hoor. Dat weet ik allemaal echt wel... :)

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Zucht daar gaan we dan, dat jij lag hebt is geen mening maar een feit?Als jij halo op live zou spelen zou je ook lag hebben, omdat halo simpelweg niet gemaakt is voor online gamen.En je hebt het alleen maar over halo..
    Je kan halo niet gebruiken voor de vergelijking omdat het niet speelbaar is op live.., en dan, gebruikersonvriendelijkheid?Het is zelf nog gratis..
    En ohw je broer speelt niet op xbc omdat hij een kleine delay heeft wat iedereen heeft behalve de host?Weer halo..

Nu verder, laten we als voorbeeld pakken.. Unreal CHampionship, op xbc had ik minder lag als op XBL, het zal waarschijnlijk een slechte host zijn geweest.Ik speelde ook maar één game op live bij een vriend van me..
    Verder kan je ook de headset usen van xbl op xbc.Dat het minder gebruikers heeft en dus vaak minder verschillende tegenstanders maakt het voor mij niet waard om 60 euro(weet prijs niet van starterkit..) om xbl aan te schaffen..
    Voordeel dat ik kan bedenken is, headset krijg je al bij xbl en moet je apart kopen voor xbc als je dat wilt.+Dat xbl nog een ladder heeft, maar is mij het geld niet waard, en op XBC kan je 49 verschillende games online spelen.

Je kan mij mischien nu ook een *XBC fanboy* noemen, maar grootste deel zijn feiten.. EN reageer daar a.u.b. op in plek van*hou je muil*.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina