1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbconnect Startersinfo (FAQ)

Discussie in 'Games' gestart door NatureGoneWild, 29 apr 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo 2 wel ... halo 1 niet
     
  2. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen waar je een goedkope Switch HUB kan komen want die heb ik alleen een nodig voor XBC
     
  3. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
  4. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    XBC aansluiten

    Ik heb neXBC (alpha) gedownload van www.xbconnect.com en nu moet ik mijn xbox nog aansluiten. Weet iemand wat de goedkoopste en makkelijkste manier daarvoor is? Ik heb geen hub/switch en ook geen router. En ik heb maar 1 netwerkkaart.
    Alvast bedankt.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Goedkoopste manier is extra netwerk kaartje in pc en dan cross-over kable van pc naar xbox. Als je xbox boven hebt staan en pc beneden kan je beter een draadloze router kopen met bridge. Kost je wat meer maar heb je wel een hoog gadget gehalte :)
     
  6. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC en de XBOX staan allebei boven. Wel allebei in een andere kamer, maar dat moet wel lukken met een RJ-45 Crossover Cable. En hoe duur is een extra netwerkkaartje ongeveer?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    10 a 20 euro ofzo. Zijn niet duur.
     
  8. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt
     
  9. AsH85

    AsH85 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben al 7 jaar fan van de Playstation, en vanaf dinsdag (morgen dus) ga ik het inruilen voor een XBOX :cool: . Ik ga zo'n xbox massive entertainment pack kopen waarbij een 2 maanden trial van xbox live zit.
    Dat online gedoe trekt me erg aan maar ik vind het erg ingewikkeld, ik wil dus weten wat ik erbij moet kopen en waar ( ik had gelezen netwerkkaart, crossovercable) en heb je geen memorycard nodig zoals bij de playstation voor al het downloads.
    Ik wil goed voorbereid zijn voordat ik die xbox koop, zodat ik lekker aan de slag kan gaan :) .

    alvast bedankt
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jij wilt op Live gaan, dat is neit hetzelfde als xbox connect.


    edit: de thread die ik net gaf is verschrikkelijk oud.

    dan anders.

    xbox.com, het Live gedeelte

    hier staat aardig wat info op. heb je nog vragen, doe dat dan in de goede thread...
    router: klik
    ICS: klik
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    XBC is wel gratis. Live kost 60 euro per jaar ofzo.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    XBC heeft WEL last van lag+delay

    XBL bijna niet;)
     
  13. AsH85

    AsH85 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan beter, na de 2 maanden trial van XBL overstappen naar XBC of moet ik als beginner gewoon doorgaan met XBL.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    dat moet je voor jezelf beslissen. probeer allebei zou ik zeggen. echter Live zonder headset is hetzelfde als XBC, (ik vind het saai)
     
  15. AsH85

    AsH85 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan lijkt mij XBOX live beter, anders zie ik het wel na die 2 maanden trial.
    E60,- per jaar vind ik eigenlijk niet zo duur, maar ja dat vind ik.
    Bedank mensen, ik ga die xbox vanavond eindelijk halen :) :) :)
     
  16. Caps13

    Caps13 Guest

    yo ik heb een probleempje: bij xbc vind hij mijn xbox niet (meer). Daarvoor met oudere versie van xbc deed dit het echter wel. Laatst een nieuwe gedownload, kan ie m'n xboxje niet meer vinden..... Help!
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Dont worry, dit is heel lelijk maar echt superveel mensen hebben dit, dit ligt aan de nieuwste versie van XBC, ik hoop voor je dat er snel een update komt. Het probleem ligt bij WinCap, als je een oudere versie installeert (maar wel boven versie 4.1 want daarondoer werkt niks meer) moet xbc je xbox gewoon vinden.
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Dr is nu een nieuwe versie uit van xbc, die heeft de problemen van neXBC gefixed. Enne, AsH85, realiseer je wel dat je een CC nodig hebt he.
     
  19. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt dat vergeten heel veel mensen maar xbc is ook wel fijn hoor heb binnekort misschien xbox live eens kijken hoe dat is :D
     

Deel Deze Pagina