1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBL niet met HETNET....knakezooi

Discussie in 'Games' gestart door kale, 3 feb 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan ook hosten of lukt dat niet??? gewoon uit nieuwschierigheid.

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, t'is allemaal niet zo geweldig, dus hosten heb ik nog maar niet eens geprobeerd. Je kunt niet met veel spelers spelen, want gister zei iemand me dat ik door t beeld heen vloog, terwijl ik alles gewoon zag. Ik wil dus eigenlijk toch weel heel graag een snellere upstream. Bestook Hetnet dan ook met mailtjes }:]
    Heb zojuist trouwens ook nog ff UC gespeeld, en zolang je de lightgun niet gebruikt, is er nix aan de hand...

3. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    yip daz wel beter voor je dat je wel liven kan, maar voor andere gebruikers suckt het wel. Ik vraag me af of microsoft er niks tegen doet als je een te lage upstream hebt. Ik hoopt dat het je lukt eenbeter upstream te krijgen, maar is een ander abbotje niet een betere oplossing??

4. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    dat probeer ik dus, maar Hetnet heeft maar één abbo, en daar zit je blijkbaar een jaar aan vast...

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, En ik (mijn vader) heeft het op 24 dec. 2002 aangevraagt. Dus als mijn abbo er op zit (volgend jaar) meteen over stappen!

6. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Dan is mijn LIVE abbo alweer bijna afgelopen!! :mad:

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Zo duur vind ik dat live obbotje niet. Met die headset een een jaar gamen plus nog een aardige demodisc. Dus nog een keertje aanvragen dan maar.

8. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had gelukkig voor zonnet gekozen :D, het duurde maar 5 dagen voordat mijn adsl-lite was upgewaardeerd naar adsl-basic.

9. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    hoopt dat Hetnet zelf nog met een basic abbo op de proppen komt....

Deel Deze Pagina