Wat denk je dan? Dat ze je opeens weer ergens droppen? Het is niet Call Of Duty... Als je dood gaat moet je gewoon het hele level opnieuw doen. Dat is altijd al zo geweest. Dat van de challenges is wel gay, zeg! Dus dan moet je elke challenge 2 keer doen, 1 keer als host en de andere keer als hulp.
Och heb jij geen sterren bij Co-Op staan? Dat is echt loos! Maar het gaat tenslotte om de achievement. Als wij hem op Special Agent hebben uitgespeeld krijg je de achievement vast ook.
Nou, als maar 1 van de twee tijdens co-op challenges de ster krijgt, dan moet de ander die challenge ook een keer als host doen om ook diezelfde ster te krijgen. Challenges zijn wat anders dan de Mission Mode, he Daarnaast krijg je geen achievements voor co-op, voor de rest, buiten die 'Speel een mission in co-op'.
Nee, want die zijn voor Single Player. Trouwens, misschien nog een tip voor mensen: Het is niet concreet bevestigd, maar ik zou het wel even in de gaten houden. Als je een ster bij een level hebt staan weet je dat die complete is voor de desbetreffende difficulty.
Nou ik nam het wel aan vanwege het savesysteem dat er wel checkpoints zouden zijn, vandaar, maar thanks voor de reply
Prima. Kan ook nu wel even, maar niet te lang, want moet nog beetje Management en Finance leren. Daar ben ik ook zeker voor in .
Nee, for fun! We kunnen anders wel co-op multiplayer challenges doen. Die tellen wel mee voor een achievement, maar zoals gezegd krijgt daar alleen de host de progress. Dus moeten we al die dingen twee keer doen. You're in?
Geen idee, ik ben nu bezig met die dingen, dus ik verwacht dat ik tot 3 uur - half 4 nog niet kan. Vanavond kan ik sowieso niet.
Okee zien we vanzelf wel, anders zondag. Heb ik ook heel dag vrij voor PD Juk, moet ook bezig voor huiswerk, maar heb daar geen zin in
Ik zit nog steeds vast in level 2 . Spoiler Ik moet zo naar die Dr. Carrol bitch en in die ruimte bij 'The Highest Security Sector' waar die 2 bitches je naast de deur om de hoek staan op te wachten staat zo'n PC en ik ga er vanuit dat ik daarmee de deur moet openen, maar ik heb een wachtwoord ofzo nodig, maar dat kan ik nergens vinden. Ik heb iedere ruimte al uitgekamt naar mijn idee, maar het is voor mij onvindbaar . Plix help.