Spoiler Je moet ook de decoder in je inventory gebruiken. Gebruik hiervoor LB om je inverntory te openen.
Gast, dit zijn games voor de echte die-hards. Hier verwachten ze tenminste nog wat initiatief, niet alles wordt voorgekauwd.
Ahhh, Perfect Dark. Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Zelfs met bots in multiplayer was het spel nog zo fantastisch. Ga hem denk ik morgen maar kopen .
Spelen jullie trouwens met die auto-aim uit? Het richten is nogal wennen na een aantal Battlefield sessies moet ik zeggen. Het doet me qua aiming een beetje denken aan de timesplitter games. Vanavond maar eens op manual proberen.
De multiplayer is gewoon nog steeds tof! Het speelt wat anders omdat we natuurlijk de MW2's en BC2's gewend zijn in de tussentijd. Maar het is nog steeds verslavend en leuk om iemand te slaan en tegelijk te disarmen. Trouwens al gezien dat het hoofd van Peter Molyneux in het spel zit? Te kiezen voor je Multiplayer Character.
Ik kan me toch goed herinneren dat je een stuk of 8-10 bots in kon zetten, maar ik kan er nu maar 4 inzetten. Wat doe ik verkeerd? Wij speelden volgens mij altijd gewoon Combat met teams. Dus weet iemand hoe? O, en je moet Meat bots geen rocketlauncher geven, want dan kunnen ze het ineens wel..
Zit die ene gun waarmee je door muren heen kon kijken/schieten er eigenlijk nog in? Vond dat altijd zo'n enorm (heerlijk) cheat geweer...
Hallo, Hoe krijg je de besturing die je ook bij bijvoorbeeld modern warfare hebt. Linker stick 'kijken' en rechter stick vooruit en zijwaards...? want deze besturing is nu vreselijk ruk!!!!
Hoe doe ik dat? Het enige wat ik heb kunnen dual wielden is dat eerste pistooltje en dat leek automatisch te gaan, maar die RCP-90 heb ik zo vaak van de grond geraapt en nooit als dual-wield gehad...(is toch dat zwarte machine geweertje wat bijna al die n00bs van de tegenstanders hebben?)
Nee man, de RCP-90 is het vetste wapen ooit. Is een GoldenEye wapen, dus je krijgt hem alleen in MP of met All Guns cheat.