Ze waren er wel mee bezig, maar Nintendo en Microsoft kwamen er financieel niet uit ofzo, dus hij is in de prullenbak verdwenen. Eeuwig zonde als je het mij vraagt.
Waarom heb ik die Comms-Rider niet in Area 51 Infiltration? enigste wat ik heb is Explosives Moet zo'n ding op de radar planten, maar ik heb heel dat ding niet
Ja, ik stond bij de schotel, liet hem zakken en ineens had ik hem. Vaag hoor Voor de rest kan ik dit spel zowat met m'n ogen dicht uit spelen. Heerlijk! Jammer dat je nu op de Shooting-Range niks meer hoeft te doen, de Goldeneye wapens zijn standaard Unlocked. Nu nog even uitspelen, dan heb ik alle wapens. Dan word het pas leuk. RCP90 + RCP120 = ownage.
Net de shooting range toch maar even alles op gold gehaald Was makkelijker dan ik had verwacht! Misschien komt dat ook wel omdat ik ze al is had gecomplete... Edit: Ik zie net dat ze die laptop gun glitch er geeneens uit hebben gehaald.. beetje stom En het is nog wel nuttig om de range te completen voor de bonus missie
Ik ben aan het spelen op special agent en elke keer als ik een missie compleet staat er ook een ster bij agent dus de difficulty achievement zal vast wel stackable zijn *hopelijk*
Kan dit met een guest online? Als dat kan, dan ga ik met mn oude perfect dark buddy lekker splitscreen online
Net thuis en ga hem zo kopen, maar m'n co-oppert twijfelt nog. Hoe zit dat nou met Co-Op precies?Heeft het zin om de hele game co-op te doen? En Is het weer zo half gaar dat alleen de host achievements/rewards krijgt?