Meeste story achievements moet je solo doen. De rest kun je ook co-op halen. Voor de challenges krijgt op het moment alleen de host een ster...
Heb je de singleplayer al uitgespeeld? Die moet je eerst uitspelen voordat alle wapens in de Firing Range beschikbaar zijn.
Ja heb singleplayer uitgespeeld, en ik heb ook alle 32 wapens unlocked, dit is blijkbaar een glitch waar veel mensen last van hebben. http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=216086
Er moet sowieso nog een update komen met wat bugfixes dan. Kunnen ze hopelijk gelijk dat probleem met challenges co-op ook fixen, zodat beide spelers de ster krijgen.
Bedankt. Jammer dat het toch nog steeds allemaal zo erg moeilijk blijft voor developers om gewoon co-op goed te doen.
Nu snap ik weer waarom ik Area 51: Escape (de 3e) zo haat. Die klote Jonathan gaat altijd dood op het einde. Lul.
Het niveau online is wel erg laag af en toe, af en toe is het knallen op sitting ducks.. Maarre, online zitten er ook wat glitches. Daarstraks een pot gespeeld waarbij sommige tegenstanders op Fast Speed spelen, terwijl wij gewoon op de normale snelheid speelden. Of is Elvis langzamer? Nee toch? iig nog nooit iets van gemerkt. Enne, de singleplayer, ik dacht, daar fiets ik wel weer even snel doorheen, maar de frustratie van 'objective failed' is weer helemaal terug
Ik vind van wel, maar bereid je wel voor op heel veel irritatie (als je hem op hoge moeilijkheidsgraad speelt) of eigenlijk wel sowieso. En ook filmpjes zonder lip-sync. ;D
Dat laatste kan ik wel tegen (vond het bij Tomb Raider ook niet storend ), ben benieuwd of het spel echt zo storend is. Morgen m'n geld eens tellen en dan besluiten. Moet Splosion Man ook nog altijd eens halen...
Fuck yeah. Dat meen ik serieus. Perfect Dark is alles. Het owned Halo, het owned Gears of War. Het owned alles.
Perfect Agent uitgespeeld was nogal enorm simpel, zeker omdat ik het vroeger heel vaak gedaan had ik herinner me nog enorm veel eigenlijk maar was ook een aantal dingen vergeten =), even denk ik maar met speed runs bezig gaan nu, ik sta met een aantal dingen in de top 10 maar de tijden vallen best mee tot nu Oh ja als hier nog niet op geantwoord was, als je Perfect Agent uitspeeld krijg je niet de Achievements van Secret Agent en Agent =)
Wow, hulde. Volgens mij gaat het mij niet meer lukken om hem op PA uitspelen. Zit die shootout er ook nog bij? Die je krijgt na het uitspelen van de game?
Wat is weet van MP chars is dat ze zeker verschillen van elkaar. Maar ik dacht juist dat Elvis sneller was. Iig hebben hoofden en lichamen bepaalde stats.
hmm, maar offline merk ik daar niets van. Iets sneller zou natuurlijk kunnen, maar in dat ene potje online vlogen er een paar over het veld. Achja, ik heb het toch niet voor de online mp gekocht. Splitscreen tegen bots is veel leuker. Daarnet Deep Sea gedaan.. vlak voordat ik uit dat schip ben ontploft te boel natuurlijk.. Dus objective failed..
Het is dus niet de moeilijkste achievement, Perfect Agent uitspelen, want er zijn ook nog de Crowns, en er zit 1 crown bij waar je Perfect Agent, alle 21 Missies in een totale tijd van minder dan 1 uur en 35 minuten moet uitspelen, dus dat is best wel een uitdaging eigenlijk , ik zit nu ongeveer op 1:50 dus even wat verbeteren =)