Ik weet misschien dan al welke 2 je mist, de Pheonix en de Golden Magnum, Maar damn deze Crown onderzoeken is best wel enorm lastig probeer ik een 100% accuracy en niet geraakt worden in Perfect Agent en guess what, werkt dat ook niet eens
Phoenix* bedoel ik, en het kan zomaar iets simpels zijn, maar echt vertrouw mij maar er is zelfs zowat alles al geprobeerd
ik heb de hele single player bijna weer uitgespeeld maar blijkbaar moet je voor de 2e Gamer Picture(van Iemand gehoord eigenlijk dus ik weet het niet 100% zeker) dat je Perfect Dark op 201% Completed moet hebben, dus dan moet je ook Counter Ops op alle difficulties Uitspelen en Co-op =)
Raar want ik ken mensen die hem hebben en die hadden maar 1 map uitgespeeld (de 1e) en toen al de crown...
Ik denk het niet hoor, want ik had al een aantal mensen er mee gezien en elke persoon die het had, had Perfect Agent uitgespeeld
Dat is wat ik las op xbox360achievements tenminste. Wat was die Ninja trouwens? Ik hoorde dat veel mensen die 'per ongeluk' in de MP gehaald hadden.
Niet 100% hoor, maar als het goed is, is het dus alle Medals halen in Multiplayer, bijvoorbeeld Quad Kill, Double Kill, Most Kills whatever ^_^
Nou ik heb eindelijk de Crowning Glory gehaald, ik had een aantal dagen Stage dus ik had er niet echt tijd voor (mijn excuus!) Maar ik ga in iedergeval nog wel meer Perfect Dark Spelen =) even me tijden wat Verbeteren ik sta nu met 1 uur en 29 minuten op Perfect Agent maar er zijn wel wat missies zoals Maian SOS waar ik heel wat minuten mee kan winnen
Ik denk ik ga eens elke wapen op brons krijgen in de firing range, kom ik er achter dat de achievement (tools of trade) glitched is en dat ze bezig zijn met een patch
Wtf hoe kan dit nu weer. Ben gewoon online, enige wat is gebeurd is dat ik bij een vriend ook nog een keer Perfect Dark heb gedownload en unlocked.