1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBLA] Toy Soldiers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 5 mrt 2010.

  1. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Even de trial gespeeld, maar wat een vermakelijk spel :thumbs:
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En meer dan genoeg inhoud. Enige negatieve punt is dat er maar 5 turrets zijn en dat obstakel geval. + 2 tanks/vliegtuigen en een snipertoren om controle van te nemen.
     
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, bedankt voor de info. Ik twijfel nog of ik hem ga kopen.

    Is de multiplayer wat? Waar moet ik dan aan denken? Ieder zijn eigen kamp en dan soldaten op elkaar afsturen?
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet gespeeld maar ieder een basis en je kunt dan waves kopen om op de tegenstander af te sturen.

    Ben nu bezig alles op normal te doen, perfect te halen + secondary objective . Daarna op hard. Expert lijkt me niks. Leuk idee maar te lastig gewoon.

    Nu een Duits level met secondairy objective; defeat all enemies using only your bi-plane.
    Nog niet zo makkelijk... vooral niet als er 2 bruggen zijn waar ze over kunnen komen en het level ook nog erg klein is...
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL @ vetste arcade game sinds trials, van beiden moet ik niks hebben. Vettere arcade games zijn:
    - Aegis Wing
    - Castle Crashers
    - Worms 3d/ Worms Armageddon/ Sonic the Hedgehog 2 (boeiend dat 't remakes zijn)
    - Castlevania Symphonie of the night

    Maar das mijn mening :)

    En als Jazz Jack Rabbit Ultimate collection komt dan gaat dat overal over heen... Tot Unreal komt ;)
     

Deel Deze Pagina